Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Mik »

Ja, nu hjælper det jo ikke til mødet på torsdag, Christian, hvis du ikke har tid i januar. Men ellers kunne jeg da godt overtales til at køre forbi dig i bilen.
Med hensyn til senere spilledage, bor jeg på Tagensvej 126 hvilket ikke er langt fra Nørrebro's Runddel. Er det en acceptabel cykleafstand?
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Bugge »

Jeg er naturligvis klar til at finde en ny dato, men hvis det skal være ons-fre, bliver det ikke i næste uge (4) men først i uge 5.

Mvh,
Søren
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by krasch »

Jeg vil gerne være med d. 17/01 :)
Bugge, - kan jeg få dig til at sende mig en PM med din adresse, så jeg lige kan tjekke op på hvordan jeg finder ud til dig (såfremt arrangementet bliver til noget)
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Bugge »

krasch wrote:Jeg vil gerne være med d. 17/01 :)
Bugge, - kan jeg få dig til at sende mig en PM med din adresse, så jeg lige kan tjekke op på hvordan jeg finder ud til dig (såfremt arrangementet bliver til noget)
Super :D

Hvad siger du Mik? Så mangler vi bare en i af være 4, og der er 3-4 dage til at finde 4-manden.

Mvh,
Søren
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by chr88 »

Mik wrote:Ja, nu hjælper det jo ikke til mødet på torsdag, Christian, hvis du ikke har tid i januar. Men ellers kunne jeg da godt overtales til at køre forbi dig i bilen.
Med hensyn til senere spilledage, bor jeg på Tagensvej 126 hvilket ikke er langt fra Nørrebro's Runddel. Er det en acceptabel cykleafstand?
Ja, lige i januar gør det ingen forskel, men jeg er afgjort frisk på at spille igen i februar! Tagensvej 126 er under 5 km fra mig, hvorimod Søren bor lidt over 10 km væk. Det gør en stor forskel, så det vil jeg sagtens kunne cykle til (cykler også til KBK på Jagtvej)- Så hvis du holder noget, må du endelig sige til. :) Og ellers kunne jeg snildt overtales til at blive hentet af dig, Mik! :D

Jeg håber, I finder en fjerde spiller til dagen!

Venlig hilsen
Christian
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Bugge »

Hej Mik,

Hvad siger du til et 3-mands La Citta på torsdag? Kenneth 'krasch' siger at det funker fint med den en ulempe, at 2 spillere kan angribe den tredie, som så står alene, men sådan har det altid været. Ved du i øvrigt hvor Kenneth bor 8)

En af jer derude er naturligvis stadig meget velkommen til at være med, og vi hører gerne fra dig snarest.

Mvh,
Søren
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Mik »

3 mand er fint nok. Alle Kosmos multispiller spil er designet til at virke med 3 og 4, så naturligvis fungerer det.
Jeg ved ikke hvor Krasch bor - men jeg troede at vi spillede hos dig?
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Bugge »

Mik wrote:3 mand er fint nok. Alle Kosmos multispiller spil er designet til at virke med 3 og 4, så naturligvis fungerer det.
Jeg ved ikke hvor Krasch bor - men jeg troede at vi spillede hos dig?
Kenneth 'Krasch' bor på Tagensvej 126, hvis det siger dig noget :lol:

S

PS. Vi spiller stadig hos mig i Søborg
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Mik »

Nåda. Ja, så er det jo en skam at vi ikke spiller hos ham.
En tur hen ad svalegangen på 2. sal kan jo klares uden snerydning :P
Last edited by Mik on Wed Jan 16, 2013 8:56 am, edited 1 time in total.
Image
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by krasch »

Ja, jeg mindes også at La Citta fungerer ganske glimrende som 3-personers spil.
Men skulle 2vs1 problemet virkelig opstå, så må den oplagte kamp være Tagensvej vs Jacob Bulls Alle :)

Men ja, vi ses hos dig Søren.
Image
Post Reply