Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Bugge »

Hej forum,

Er der to af jer, som vil beære Mik og mig med kompetent modstand i La Città nu på fredag kl.18.30 i mit ydmyge hjem i Søborg?

For dem af jer der ikke kender spillet, så kan i læse mere her http://boardgamegeek.com/boardgame/554/la-citta

Glæder mig til at høre fra jer. Vi plejer at have det sjovt.

Mvh,
Søren
Last edited by Bugge on Tue Jan 08, 2013 12:18 pm, edited 3 times in total.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: La Città i Søborg fredag d.28/12, kl.18.30

Post by Mik »

Det ser ud til at vi må udsætte spillet til 2013?
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: La Città i Søborg fredag d.28/12, kl.18.30

Post by Bugge »

Hej Mik,

Robert har sendt en mail, om han er 50/50 på.

Skal din besked tolkes ud fra at du alligevel ikke kan el. at der ikke er andre der har meldt sig endnu?

Søren
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: La Città i Søborg fredag d.28/12, kl.18.30

Post by Mik »

Bugge wrote:Hej Mik,

Robert har sendt en mail, om han er 50/50 på.

Skal din besked tolkes ud fra at du alligevel ikke kan el. at der ikke er andre der har meldt sig endnu?

Søren
Jeg er skam stadig på, og så småt begyndt at gennemse din samling af 2-spiller ikke-krigsspil :wink:
Ikke at La Cittá ikke kan spilles af 2, men jeg ville foretrække at vi 3-4.
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: La Città i Søborg fredag d.28/12, kl.18.30

Post by Bugge »

Mik wrote:
Bugge wrote:Hej Mik,

Robert har sendt en mail, om han er 50/50 på.

Skal din besked tolkes ud fra at du alligevel ikke kan el. at der ikke er andre der har meldt sig endnu?

Søren
Jeg er skam stadig på, og så småt begyndt at gennemse din samling af 2-spiller ikke-krigsspil :wink:
Ikke at La Cittá ikke kan spilles af 2, men jeg ville foretrække at vi 3-4.
Hej Mik,
Jeg har fået Antike Duellum i julegave.

Det er en klar mulighed, hvis vi bliver to.

Mvh,
Søren
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: La Città i Søborg fredag d.28/12, kl.18.30

Post by Mik »

Ja, ja. Jeg håber nu stadig på at får La Cittá på bordet!
Og vil gerne opfordre folk til at melde sig.
Spillet fungerer fint med 5 spillere, så vi kan sagtens bruge 2 deltagere til!
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: La Città i Søborg fredag d.28/12, kl.18.30

Post by Robert »

Jeg regner ikke med at komme. Beklager. Vi ses næste år, Søren.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: La Città i Søborg fredag d.28/12, kl.18.30

Post by Bugge »

La Città er skudt ud, ny dato følger.

Søren
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: La Città i Søborg => Skudt ud, ny dato følger!

Post by krasch »

La Cittá er bestemt et glimrende spil. Det er længe siden jeg sidst har prøvet det, så jeg kunne helt sikkert være frisk på at deltage.
Hvis jeg ikke lige når at opdage når den nye dato bliver skrevet, - og I stadigvæk mangler spillere - så skal du være velkommen til at sende mig en PM.
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Bugge »

Så er der ny dato på nemlig torsdag d.17/1, kl.18.30. Mik og jeg er klar og der er plads til 2-3 af jer.

Jeg har valgt at kalde det 'Brætspil i Søborg #1', da jeg planlægger at spille en række brætspil, hvor jeg vælger et navngivet brætspil, til en bestemt dag og med et bestemt antal spillere.

Så er det op til jer at vise interesse og komme og spille med. Hvis vi kan nå et ekstra spil bagefter, vælger vi bare et fra min ydmyge samling. Det næste kunne meget vel blive Through The Ages.

Mvh,
Søren
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Mik »

Det skulle i så fald være Through the Ages med præcis 3 spillere.
Jeg mener ikke at den fjerde spiller tilføjer noget til spillet - udover tidslængden.

Men jeg er klar den 17.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Mik »

Hmm. Er det datoen, spillet eller selskabet (Søren og jeg) der er skyld i den manglende interesse?
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Robert »

Datoen.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by Mik »

Så lad os prøve at finde en ny: Jeg kan spille stort set alle aftener undtagen mandage og tirsdage, hvor jeg jo allerede spiller.
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Brætspil i Søborg #1 => La Città d.17/1-13

Post by chr88 »

For mit vedkommende skyldes det egentlig ikke manglende interesse; jeg er altid frisk på at spille spil! :D Jeg har dog ikke tid før til februar.

Derudover skyldes mit manglende svar ganske enkelt også, at jeg skal bruge over en time på transport (ejer kun en cykel), og hvis jeg tager toget, kommer det pludselig til at koste små 50 kroner for en aften. Det er også den absolut eneste årsag til, at jeg ikke har takket ja til Stonys fine arrangementer; hvis jeg skal bruge alt for lang tid eller for mange penge på transport, daler min interesse desværre... :(
Det er også derfor, jeg som regel kun holder spilaftener hos mig selv og oftest kommer til Consim og i KBK, som ikke ligger så langt væk fra mig.

Det er et super godt initiativ, og jeg ville hellere end gerne komme til alle arrangementer, såfremt de lå lidt tættere på (eller man kunne blive kørt frem og tilbage ;))!
Post Reply