Årets sidste søndagsmøde i Consim

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Årets sidste søndagsmøde i Consim

Post by Mik »

Finder naturligvis sted på søndag (2. december 2012) kl. 11-18 i grupperum 2 (3. sal) i Valby Kulturhus.

Jeg vil som altid medbringe en række spil, inkl. Clash of Cultures, men I må selv læse regler, da jeg håber på at kunne fortsætte mit eget lille After-Essen med to spil:

Kl 11:15 satser jeg på at spille Nieuw Amsterdam med plads til 5 deltagere
1- Mik
2- Søren
3- Stony
4- Chr88
5- Andras

Og når vi er færdige ved 14-tiden: Western Town med plads til 4 deltagere
1- Mik
2- Søren
3- ledig
4- ledig
  • Øjeblikkets Top 3 Favoritter:
  • Image Image Image
Last edited by Mik on Wed Nov 28, 2012 9:34 am, edited 3 times in total.
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Årets sidste søndagsmøde i Consim

Post by Bugge »

Det er ikke usandsynligt, at jeg nupper et 'akutjob'. Sæt mig bare på Nieuw Amsterdam.

S
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Årets sidste søndagsmøde i Consim

Post by Stony »

Jeg kunne godt tænke mig at prøve Nieuw Amsterdam. Jeg bliver muligvis (igen) nødt til at smutte forholdsvis tidligt, så jeg vil undlade at lade mig skrive på Western Town, selv om det også kunne være rart at få prøvet.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Årets sidste søndagsmøde i Consim

Post by Robert »

Jeg vil gerne spille Clash of Cultures igen. Er der flere kandidater til det?
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Årets sidste søndagsmøde i Consim

Post by chr88 »

Jeg vil gerne prøve Nieuw Amsterdam - såfremt det slutter kl. 14, hvilket det vel senest burde med en spilletid på 90 minutter ifølge BGG, vil jeg også meget gerne prøve CoC igen, Robert (men hvis du gerne vil starte med det, så du er sikker på at nå det, er det også fair nok). :)
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Årets sidste søndagsmøde i Consim

Post by Robert »

Jeg er nødt til at starte med CoC - der er grænse for hvor længe jeg kan blive den dag.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Årets sidste søndagsmøde i Consim

Post by Mik »

chr88 wrote:Jeg vil gerne prøve Nieuw Amsterdam - såfremt det slutter kl. 14, hvilket det vel senest burde med en spilletid på 90 minutter ifølge BGG, vil jeg også meget gerne prøve CoC igen, Robert (men hvis du gerne vil starte med det, så du er sikker på at nå det, er det også fair nok). :)
Desværre for Robert går jeg stærkt ud fra at vi er færdige med frokost og det hele kl. 14.
På den anden side ved man jo aldrig med sådanne spil. Reglerne er enkle, og alle 12 mulige handlinger er tydeligt beskrevet med ikoner på spillepladen. Men da man er tvunget til at tænke flere skridt fremad for at kunne klare sig godt, kan jeg afvise at spillere kan komme til at trykke på AP-knappen. Og det er ikke alle modeller der har en indbygget afbryderknap :mrgreen:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Årets sidste søndagsmøde i Consim

Post by Bugge »

Og jeg kan lige så godt snuppe Western Town med, da jeg går ud fra vi bliver færdige samtidigt Mik.

S
Andras
Posts: 9
Joined: Tue Nov 27, 2012 10:39 pm
Location: Nørrebro

Re: Årets sidste søndagsmøde i Consim

Post by Andras »

Jeg vil gerne være med i Nieuw Amsterdam
Post Reply