Eclipse med 6

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Eclipse med 6

Post by Robert »

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve Eclipse med 6 spillere (eller i hvert fald mindst 4), og mit spisebord er (temmelig sikkert) stort nok.

Jeg forestiller mig en lørdag eller søndag eftermiddag hos mig (Strøvej 63E, Skævinge).

Meld din interesse her eller i en PM med navn og email. Når jeg har et passende antal sender jeg en Doodle afstemning ud (det er derfor jeg skal bruge email) med en tidsfrist for at finde en dag der passer for så mange som muligt. Efter det finder jeg den bedste dag og inviterer.

Kom an 8)
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Eclipse med 6

Post by Sir William »

Jeg er helt sikker frisk på, at spill Eclipse 6 personer!!
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Eclipse med 6

Post by Sir William »

Ikke mange der var friske på dette tilbud ellers et rigtig godt spil!!
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Eclipse med 6

Post by Robert »

Ideen fejler bestemt ikke noget. Tilslutningen gør.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Eclipse med 6

Post by Brichs »

Jeg synes idéen er rigtig god, men offentlig transport til Skævinge er ikke det store hit :S
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Eclipse med 6

Post by chr88 »

Det er en super idé, og jeg vil rigtig gerne spille Eclipse med 6 (eller endda 7-9 med udvidelsen)!

Men som jeg skrev i Søren Bugges tråd, er årsagen til mine manglende tilmeldinger til sådanne spilaftener ganske enkelt den, at jeg ikke ejer en bil, og derfor bliver det meget dyrt (1 Alle Zoner-klip hver vej) og tager meget tid (1 time hver vej) at tage offentlig transport til især Taastrup og Skævinge... :(

Hvis arrangementet foregik i København, ville jeg med glæde komme!
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Eclipse med 6

Post by Sir William »

Robert, det må så ulempen ved at bo i Udkantsdanmark :D :lol:
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Eclipse med 6

Post by digter »

Jeg vil gerne betale for turen (altså min egen), men jeg har ikke prøvet spillet før - hvis det har nogen betydning. Og så kan jeg godt have hang til AP (så er folk advaret) :)
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Eclipse med 6

Post by Robert »

Sir William wrote:Robert, det må så ulempen ved at bo i Udkantsdanmark :D :lol:
Tja. Jeg har været længere ude en dette. Måske hjælper det hvis jeg flytter til Frederikssund. Eller måske ikke.
Skobbolop wrote:Jeg vil gerne betale for turen (altså min egen), men jeg har ikke prøvet spillet før - hvis det har nogen betydning. Og så kan jeg godt have hang til AP (så er folk advaret) :)
Det er noteret. Tanken var at finde øvede spillere, men det kan formentlig ikke lade sig gøre. Så det er nok nødvendigt at tænke lidt bredere. Eclipse er for godt til at samle støv.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Eclipse med 6

Post by Bostrup »

chr88 wrote:Det er en super idé, og jeg vil rigtig gerne spille Eclipse med 6 (eller endda 7-9 med udvidelsen)!

(...) tager meget tid (1 time hver vej) at tage offentlig transport til især Taastrup og Skævinge... :(

Hvis arrangementet foregik i København, ville jeg med glæde komme!
Ditto.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Eclipse med 6

Post by Goblen »

Jeg har bil, bor i Snertinge (op mod Kalundborg), og kan samle tre andre op på vejen. Kæresten bor i Næstved, så hvis det er en dag jeg skal køre derfra så kan det være på vejen der jeg samler folk op. Det betyder desværre at jeg ingen af dagene kommer ind forbi Kbh. for at samle op.

Dog kender jeg ikke Eclipse, så hvis kravet er øvede spillere skal I kigge forbi mig :-)

/Brian
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Eclipse med 6

Post by Robert »

Goblen wrote:Jeg har bil, bor i Snertinge (op mod Kalundborg), og kan samle tre andre op på vejen. Kæresten bor i Næstved, så hvis det er en dag jeg skal køre derfra så kan det være på vejen der jeg samler folk op. Det betyder desværre at jeg ingen af dagene kommer ind forbi Kbh. for at samle op.

Dog kender jeg ikke Eclipse, så hvis kravet er øvede spillere skal I kigge forbi mig :-)

/Brian
Det er helt klart en mulighed. Det med øvede tror jeg det bliver nødvendigt at droppe.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Eclipse med 6

Post by Goblen »

Ok :-) Hvis du mener det er OK jeg deltager så sender du bare en besked når du har datoerne :-)
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Eclipse med 6

Post by BlueSwan »

Er også frisk, men har aldrig prøvet Eclipse før.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Eclipse med 6

Post by Sir William »

Så er vi jo ved at være en hel del, så må Robert jo bare melde ud med en dato :D
Post Reply