Netrunner og Warhammer Invasion d. 5/10 i postnr 3660

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Netrunner og Warhammer Invasion d. 5/10 i postnr 3660

Post by netsapiens »

Vi er tre spillere der i morgen vil hygge med Invasion og Netrunner i min ydmyge bolig i det nordsjællandske.
Hvis der er en fjerde der vil lege med, så kan vi spille to spil ad gangen, og det er nok at foretrække.

Mødested er 3660 (Ganløse)
Tidspunkt er kl. 17 - ??
Der vil blive serveret aftensmad.

Jeg må denne gang insistere på at evt. deltagere har regelkendskab til mindst et af de to LCG'er.

Skriv i tråden, via pb, eller hvis du vil have detaljer i en fart, sms mig på 20940181.

/Claus M
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Netrunner og Warhammer Invasion d. 5/10 i postnr 3660

Post by Foppwin »

Kan desværre ikke deltage, kunne ellers havde været sjovt

mvh

Danny
Danny

Image
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Netrunner og Warhammer Invasion d. 5/10 i postnr 3660

Post by krasch »

Hvis I får brug for en A:NR spiller en anden dag (lørdag eller søndag) - så vil jeg meget gerne deltage.
Jeg har selv spillet - men har svært ved at finde spillere i mit område, så tager gerne en lille tur mod Ganløse.
I spiller vel ikke også tilfældigvis CoC LLC eller Agot LLC - for det er spil jeg også gerne ville kigge nærmere på.
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Netrunner og Warhammer Invasion d. 5/10 i postnr 3660

Post by netsapiens »

Vi endte med at spille Invasion, 3 personer, og det virkede overraskende godt. Men der var også generel stemning for at en lille hyggeturnering i King of The Hill format er på sin plads, så hold øje med den tråd jeg opretter om det emne, lige om et øjeblik :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply