Viking Con 31 12-14/10

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Viking Con 31 12-14/10

Post by Robert »

Jeg var ved at arrangere næste spilleaften på arbejde, og kom i tanke om at Viking-Con er på trapperne. Jeg kan se på deres hjemmeside at forhåndstilmelding er startet og løber til 30/9. Jeg har ikke fået nogen advisering på email eller i postkassen, og det plejer jeg at gøre. Er der andre der (heller ikke) har fået noget?

Uanset, så er du nu advaret om at det er på tide at se på tilmeldingen hvis du hælder den vej.

Edit: Link rettet.
Last edited by Robert on Fri Sep 14, 2012 9:50 am, edited 1 time in total.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Viking Con 31 12-14/10

Post by Stony »

Der er vist en drillenisse der har pillet ved dit link.

http://www.viking-con.dk/om-viking-con/
Sidst spillet:
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Viking Con 31 12-14/10

Post by Larsine »

Hele vores familie har fået vores postkort i dag, men jeg har vidst at man kunen tilmelde sig siden d. 3/9.

"Desværre" skal vi til Australien medens der er VC i år (dårlig planlægning), så jeg må undvære VC for anden gang siden 1986.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Viking Con 31 12-14/10

Post by Bugge »

Fik også 'postkortet' i går. Viking Con skal tilsyneladende (ligesom alle andre?) spare. I gamle dage modtog vi jo hele kataloget, så gik de frem til kun at sende et nyhedbrev og turneringsplanen, og nu et postkort der adviserer at man nu kan melde sig til :?

Ikke desto mindre har jeg allerede meldt mig til hele weekenden :D og Borgene i Burgund fredag aften samt Discworld og Power Grid lørdag. Turneringer om søndagen er noget 'dagsformen' afgør.

Og til stor overraskelse for mig (eller var det forventet :shock: ), så kan man ikke overføre pengene endnu. Det er vist kun 20'ende år i træk, der har været problemer med det, hvorfor forhåndstilmelding igen bliver en kort, hov missede jeg den affære. Her kan DSB og S-togene ikke være med :twisted:

Men inden Viking Con er der i hvert tilfælde et Consim møde, som jeg planlægger at gå til, plus mine egne aktiviterer.

S
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Viking Con 31 12-14/10

Post by akwlinka »

Har også modtaget vc-postkort.

Skal dog kun med til junior arrangementet om lørdagen.
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Viking Con 31 12-14/10

Post by Robert »

Jeg fik også postkortet i går. Pudsigt at det poppede op lige inden kortet kom i postkassen.

Jeg har meldt mig til alle tre dage, men kun valgt Eclipse på forhånd - så må jeg improvisere de andre dage.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Viking Con 31 12-14/10

Post by Larsine »

Bugge wrote:Fik også 'postkortet' i går. Viking Con skal tilsyneladende (ligesom alle andre?) spare. I gamle dage modtog vi jo hele kataloget, så gik de frem til kun at sende et nyhedbrev og turneringsplanen, og nu et postkort der adviserer at man nu kan melde sig til :?
Vi har selv stemt om det, eller i hvert fald haft mulighed for det, hvis man har udfyldt evalueringsskemaet på VC de sidste par år. Her har de nemlig spurgt om hvilket format vi helst ville have, og der må åbenbart være et flertal der foretrækker kun at få et postkort.

Jeg savner det gamle hæfte hvor man kunne finde alt, men de sidste par år har hæftet alligevel ikke kunnet indeholde al den information man kunne lægge på nettet, og derfor var hæftet IMO ved at være overflødigt.

Desuden kan hæftet jo hentes i PDF format på hjemmesiden, og printes ud hvis du har brug for det, og ellers er jeg ret sikker på at det stadig kan hentes i Fantask og diverse andre spillebutikker, hvor der er en chance for at det rammer dem der ikke kender til VC i forvejen.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Viking Con 31 12-14/10

Post by Sir William »

Sædvanen tro, så er vi bortrejst i efterårsferien, så heller ikke i år kommer jeg til at opleve Viking Con. Håber snart jeg får muligheden, men så ser jeg jo bare mere frem til Djenigs Con 8)
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Viking Con 31 12-14/10

Post by Foppwin »

akwlinka wrote:Har også modtaget vc-postkort.

Skal dog kun med til junior arrangementet om lørdagen.
Håber vi ses der, Annemette.

Madeline havde en super oplevelse sidste år, så vi skal klart afsted igen. :)
Danny

Image
User avatar
Fod
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 116
Joined: Mon Jul 11, 2011 10:42 pm
Favoritspil: Tash-Kalar
Location: København
Contact:

Re: Viking Con 31 12-14/10

Post by Fod »

Larsine wrote:Desuden kan hæftet jo hentes i PDF format på hjemmesiden, og printes ud hvis du har brug for det, og ellers er jeg ret sikker på at det stadig kan hentes i Fantask og diverse andre spillebutikker, hvor der er en chance for at det rammer dem der ikke kender til VC i forvejen.
Det kan man faktisk ikke. Efter at vi i Viking-Cons styregruppe har snakket med butikkerne om det, er der i stedet reklamer i postkort-størrelse at finde i butikkerne.

Image
- Nick
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Viking Con 31 12-14/10

Post by akwlinka »

Foppwin wrote:
akwlinka wrote:Har også modtaget vc-postkort.

Skal dog kun med til junior arrangementet om lørdagen.
Håber vi ses der, Annemette.

Madeline havde en super oplevelse sidste år, så vi skal klart afsted igen. :)
Jeg skal være med til at stå for Junior-Con så jeg kommer helt sikkert. Og det er altid skønt at høre fra dem der har været med, at de har haft det godt.
Image
Post Reply