Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Så blev L-klanen reduceret fra fem til to. Det giver tre ledige pladser.

Da Jyllandsholdet har spurgt om de må forsøge at finde en erstatning for deres frafaldne soldat (for at holde det samlede antal rejsende oppe og omkostningerne nede) har jeg ladet dem forsøge at finde en anden til Spalkulus' plads. Indtil jeg hører nærmere fra Aratar, er vi altså indtil videre "kun" oppe på fire tomme pladser, som går videre til ventelisten.

Jeg kontakter de øverste.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Jyderne er blevet nødt til at falde helt fra i år, så det giver lidt flere ledige pladser.

Jeg er på vej ud af døren, og regner ikke med at få tid til at opdatere før engang imorgen. Men jeg skal nok hive fat i de næste.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14584
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 630 times
Contact:

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Frouvne »

Stony wrote:Jyderne er blevet nødt til at falde helt fra i år [...]
Øv, det var da ærgerligt. Håber vi ses til næste år!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mads321
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Tue Jul 17, 2012 12:11 pm
Location: Aarhus

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Mads321 »

Frouvne wrote:
Stony wrote:Jyderne er blevet nødt til at falde helt fra i år [...]
Øv, det var da ærgerligt. Håber vi ses til næste år!
Tea og jeg er begge fra Aarhus, og vi regner da stadig med at vi skal deltage (der er også betalt).

Skulle der være andre, som rejser denne vej, så vil vi gerne følges ad. Vi er ikke i bil, så det er bliver noget med tog, bus og/eller færge.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Mik »

Jyden han ae staerk aa sej
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Aratar »

Frouvne wrote:
Stony wrote:Jyderne er blevet nødt til at falde helt fra i år [...]
Øv, det var da ærgerligt. Håber vi ses til næste år!

Der dukkede desværre lidt uforudsete ting op, men vi regner helt bestemt med at komme næste år! :)
Image
Eik
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 16
Joined: Thu Sep 30, 2010 9:51 am
Favoritspil: Dominion
Carcasonne
Magic the gathering
Location: Sorø

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Eik »

Der er lige opstået en weekendvagt som ellers var aflyst, så vi bliver desværre nødt til at melde fra i år :cry:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Eik wrote:Der er lige opstået en weekendvagt som ellers var aflyst, så vi bliver desværre nødt til at melde fra i år :cry:
Det kan jo ske.

Det går op og ned. Ganske vist var vi rekordhurtigt besat, men der er også et ret stort frafald op til arrangementet. Nu er der ikke alene plads til alle på ventelisten, men der er sågar et par ledige pladser. Vi er stadig "mere end fuldt besat" idet vi er mere end 30 tilmeldte, så vi klarer os nok endda. :) Jeg gør status når vi kommer på den anden side af d. 1. Marts.

REMINDER: Husk venligst at betale for deltagelse. Deadline er d. 1. Marts.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Så kom der nogenlunde styr på ventelisten. Det er kun patrick der endnu ikke er vendt retur. Alle øvrige har fået plads. Og som det ser ud nu, er der faktisk stadig ledige pladser. Status er at der er 30 deltagere ligeud. Så det er "kun" fuldt hus, men det er jeg ganske godt tilfreds med. Men der er altså i skrivende stund stadig nogle pladser tilbage, jvf. det jeg skrev i det oprindelige indlæg, hvor der er nogle der vælger at sove i shelter/telt/kører hjem og sover.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Så måtte også Hammeren og Lilli hver især falde fra. Derved er vi kommet under 30 deltagere.

Jeg overvejer om der skal åbnes for lørdagsgæster efter samme model som sidste år. Jeg vil dog trække den endelige beslutning et par uger endnu, så pladserne holdes åbne for det tilfældes skyld, at nogen skulle ønske at lave en "fuld" tilmelding til connen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Deltagerne hænger lidt løst i år. Mads og Tea er desværre også blevet nødt til at falde fra.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Goblen »

Skal være sammen med min bror på søndag. Er der plads så jeg kan spørge om han vil med hele weekenden?

/Brian
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Ja, der er ledige pladser.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Så kom Jakob til, og derved ser vi ud til at lande på 28 deltagere, hvoraf enkelte dog har annonceret at de enten kommer lidt senere, eller smutter lidt tidligt. Så det ender med at blive liiiige knapt fuld besætning. Der blev altså ikke behov for "ekstrapladserne" i år, men så er der stadig plads til at resten kan vrikke med ørerne. :)
Sidst spillet:
Image
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Jakob »

Stony wrote:Så kom Jakob til, og derved ser vi ud til at lande på 28 deltagere, hvoraf enkelte dog har annonceret at de enten kommer lidt senere, eller smutter lidt tidligt. Så det ender med at blive liiiige knapt fuld besætning. Der blev altså ikke behov for "ekstrapladserne" i år, men så er der stadig plads til at resten kan vrikke med ørerne. :)
Jeg sover iøvrigt i telt (et ganske lille et, så jeg vil gerne opbevare min taske indenfor.)
Post Reply