Max Payne 3

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Max Payne 3

Post by Gunness »

Så er der ikke så længe til Max Payne 3 lander. Seneste trailer og previews'ne ser meget lovende ud, og jeg glæder mig usigeligt til at gennemhulle lurvede narkogangstere i slow-motion - igen :) Eneste dilemma er, om jeg skal gå efter PC- eller konsol (Xbox)-udgaven. Styringen vil jeg helt sikkert helst have i pc-versionen, men Rockstars pc-konverteringer har et noget tvivlsomt ry.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Max Payne 3

Post by krasch »

Du har sikkert fået købt det på nuværende tidspunkt - ellers vil jeg da gerne varmt anbefale det. Jeg blev virkelig imponeret over hvor godt et spil det er. Jep, jeg har spillet 1'eren og 2'eren, men var ikke sikker på bullettime ville være så interessant så mange år efter. Men jo - det er cool.
Det var et af de spil - hvor jeg straks startede på ny, da jeg havde gennemført det første gang.
Historien har også nogle interessante overraskelser undervejs :)

Og det er pc versionen jeg har, og for mit vedkommende fungerer det ubeklageligt.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Max Payne 3

Post by Gunness »

Ja, jeg har købt det (pc), og det er akkurat lige så fed en oplevelse, som jeg havde håbet på. Og mand, hvor ser det godt ud, og hvor er gameplay'et poleret :)
Har dog ikke nået at spille det igennem endnu. Har du prøvet onlinedelen?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Max Payne 3

Post by krasch »

Gunness wrote:Ja, jeg har købt det (pc), og det er akkurat lige så fed en oplevelse, som jeg havde håbet på. Og mand, hvor ser det godt ud, og hvor er gameplay'et poleret :)
Har dog ikke nået at spille det igennem endnu. Har du prøvet onlinedelen?
Ja, jeg har prøvet online-delen en smule. Det virkede ok sjovt, men jeg har ikke spillet det nok til at få et rigtig godt indblik i det. Det er en af de slags shooters, hvor du customizer din character, så du enten kan være en der er hurtig men med low health, eller langsommere - men med mere health - osv. Og du customizer også hvilke våben/pistoler/granater du render rundt med. Og ja, de forskellige våben er vist noget du unlocker efterhånden som du spiller..
Der er også bullettime i multiplayeren - og det lod også til at fungere glimrende.
Som ny spiller starter du vist i et "newbie" player area - så du kan vist ikke komme til at spille imod en masse der har unlocket alt. Det er selvfølgelig smart nok, men mit umiddelbare indtryk var, at multiplayer delen nok bliver sjovere, når man ikke længere er i "newbie area".. Men igen - jeg har ikke spillet det så meget :)
Image
Post Reply