Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Helle »

Vel hjemkommet efter to dage med brætspil, er der bare tilbage at sige - Tak for indsatsen, det har været skønt og hyggeligt at få spillet lidt brætspil i godt selskab.

Jeg håber virkelig, at du arrangerer igen, og at vi også får plads næste år :D
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Mik »

Jeg er absolut enig med Helle!
Tusind tak til Stony for at påtage sig det store arbejde!
Også rigtig mange tak til alle jer som donerede tid, arbejde og penge på at sørge for at det hele kørte glat!
Og mange hilsner til alle jeg fik spillet, talt og hygget mig med.
Jeg hyggede mig gevaldigt!

Mik
PS: Er det nu man kan skrive sig op til næste år? :wink:
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by chr88 »

Kan kun tilslutte mig det, Helle og Mik har sagt - godt arbejde, Steen. :)

Det var fedt at prøve så mange spil med andre entusiaster, der virkelig brænder for at spille, så tak til alle jer, som jeg fik spillet en masse underholdende spil med!

Det bliver helt sikkert ikke min sidste DC. :)
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Bugge »

Der kan ikke takkes nok :D

S
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Aratar »

Også stor tak her fra bilen på vej vestover!
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Stony »

Selv tak. Det er rart at tilbringe en weekend blandt andre der også synes at Die Macher er et spil i "den lettere ende". 8)

Og en stor tak til dem der bidrog til at få tingene til at hænge sammen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Kanzler »

Også herfra skal lyde en stor tak til især Stony for et meget vellykket arrangement. Også tak til alle andre der var med til at hjælpe med det praktiske, og til Helle (og allan? :wink: ), for at være stå for aftensmad både fredag og lørdag. Super lækkert!

Jeg fik spillet en masse gode spil, i rigtig hyggeligt samvær og glæder mig til vi ses igen næste år :D
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Robert »

Også Tusind Tak til Stony fra mig, både for den store indsats i forberedelsen og det vågne øje på detaljerne igennem hele weekenden.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Larsine »

Tusind tak til Stony, og alle andre der var med til weekenden.

Hyggeligt at få sat navne og ansigter på nogle af brugernavnene herfra. Men i morgen har jeg sikkert glemt de fleste igen, da jeg er en klovn til navne og ansigter. Faktisk er der allerede nu nogle jeg ikke kan huske, men det siger mere om mig end om jer :roll:

Vi ses forhåbentligt igen til næste år.
Last edited by Larsine on Mon Apr 30, 2012 10:45 am, edited 1 time in total.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Robert »

Jeg har let ved at huske ansigter, og en del sværere med navne. det kan godt være en smule pinligt :cry:
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Sir William »

Vil også takke rigtig mange gange for næsten 48 timer i hyggeligt selskab, har nydt at spille en masse spil og være sammen med en masse positive og dejlige mennesker.

Eneste ulempe er bare, at bagsiden af mine lår er forfærdelig ømme. Må vist være en indikation om, at jeg har siddet for meget ned men det hjalp en del at Lily fandt nogle puder til mig i dag, da jeg skulle Trajan.

Er glad for, at mit første forsøge med Chili con Carne faldt i god smag, gruede lidt for at min forkølelse kunne have gjort den lidt for stærk nu når jeg ikke rigtig selv kunne smage den til. Derfor der nok også manglede lidt salt.

Glæder mig også til næste år, tror dog at jeg vil være lidt mere fri omkring hvilken spil jeg vil spille. Der var rigtig mange spil jeg ikke fik spillet, så jeg ser frem til at spille mere næste år.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Frouvne »

Tak for en dejlig week-end til jer alle og naturligvis i særdeleshed til Stony. Som de forrige år var det endnu en gang en fornøjelse at være sammen med ligesindede en hel week-end! Glæder mig allerede så småt til næste år, hvor arrangementet forhåbentlig gentages.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Gunness »

Også tak herfra - det var lidt kedeligt at komme hjem til et hus, hvor der havde været indbrud, men det var nu ikke nok til at ødelægge fornøjelsen.
Det er blevet til mange gode oplevelser - en særlig tak til Mik for at bruge en pæn sjat af sin lørdag aften på at lære os Mage Knight, og selvfølgelig til Steen for den store indsats.

På gensyn næste år!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Også tak herfra - det var lidt kedeligt at komme hjem til et hus, hvor der havde været indbrud [...]
Øv! Det var dog irriterende!
Gunness wrote:[...] en særlig tak til Mik for at bruge en pæn sjat af sin lørdag aften på at lære os Mage Knight [...]
Ja, det må virkelig have krævet noget pædagogisk overskud, Mik! Jeg syntes stadig, det er en stor mundfuld men blev heldigvis også så pirret, at jeg har åbnet min egen æske op og sidder og kigger nærmere på den! Tak for præsentationen!
frouvne, administrator

Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Tak, til Stony for endnu en hyggelig Djengis Con

Post by larkin »

Tak Steen for god planlægning og for et rigtigt godt arrangement. Også tak til alle jer andre. Det var enormt hyggeligt. DC bliver bare bedre og bedre.
Post Reply