Sentinels of the Multiverse Kickstarter igen

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
Post Reply
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 311 times
Been thanked: 185 times

Sentinels of the Multiverse Kickstarter igen

Post by Jonezy »

Så er der et nyt Kickstart projekt fra Sentinels of the Multiverse drengene.

Det handler om en ny Enhanced Edition af grundspillet og en ny udvidelse i samarbejde med Richard Launius:

http://www.kickstarter.com/projects/178 ... ics-and-en
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Sentinels of the Multiverse Kickstarter igen

Post by Mik »

Jonezy wrote:Det handler om en ny Enhanced Edition af grundspillet og en ny udvidelse i samarbejde med Richard Launius:
That's it!
Fremover køber jeg ingen spil før tidligst et år efter første udgivelse!

Ja, ja. Jeg ved godt det aldrig holder, men jeg savner de dage da man ikke behøvede at være prøveklud for håbløse amatører...
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Sentinels of the Multiverse Kickstarter igen

Post by Sir William »

Nu har jeg ikke selv købt det pågældende spil, men synes faktisk det er "frækt" at de så kort tid efter, kommer med en "Enchanted" version af deres spil og så vil de have folk til at smide flere penge i projektet.

At de kalder det "enchanted" frem for version 2, synes jeg ikke berettiger til at folk skal smide penge efter det.

De er dog ikke de eneste der gør det, et andet eksempel er Thunderstone som jo blev til Thunderstone Advance, fordi de fandt ud af det noget skulle gøres anderledes. Heldigvis kunne man så bruge de allerede udgivne udvidelser til den nye udgave.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 311 times
Been thanked: 185 times

Re: Sentinels of the Multiverse Kickstarter igen

Post by Jonezy »

Uanset hvad man mener om at udgive en forbedret 2.udgave så kort tid efter 1.udgaven, så er det ved at være sidste chance, hvis man vil støtte igennem Kickstarter og have 2.udgaven (og eventuelle udvidelser) sammen med forskellige promo goodies.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Sentinels of the Multiverse Kickstarter igen

Post by Mik »

Da jeg rent faktisk kan lide spillet vil jeg nok alligevel købe det, når det kommer på gaden.
Har dog vanskelligt ved at de såkaldte 'goodies' skulle være prisen værd.
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Sentinels of the Multiverse Kickstarter igen

Post by netsapiens »

man fristes til at sige: igen-igen
http://www.kickstarter.com/projects/gtg ... -timelines

Jeg har ikke et eneste element af Sentinels, så jeg er stærkt fristet, men vil gerne prøve spillet først, så jeg ved om det er noget for mig.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Sentinels of the Multiverse Kickstarter igen

Post by Larsine »

Mik wrote:Da jeg rent faktisk kan lide spillet vil jeg nok alligevel købe det, når det kommer på gaden.
Har dog vanskelligt ved at de såkaldte 'goodies' skulle være prisen værd.
Der er dog nogle udgivere, f.eks. Artipia Games (Drum Roll, Briefcase, Among the Stars), der vælger at deres gamle kunder kan nøjes med at købe "goodies" i deres kickstarters for at genoptrykke deres spil.

Eller det er i hvert fald hvad de har lovet, når de starter deres næste kickstarter for et genoptryk af Drum Roll.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Sentinels of the Multiverse Kickstarter igen

Post by Mik »

Larsine wrote:
Mik wrote:Da jeg rent faktisk kan lide spillet vil jeg nok alligevel købe det, når det kommer på gaden.
Har dog vanskelligt ved at de såkaldte 'goodies' skulle være prisen værd.
Der er dog nogle udgivere, f.eks. Artipia Games (Drum Roll, Briefcase, Among the Stars), der vælger at deres gamle kunder kan nøjes med at købe "goodies" i deres kickstarters for at genoptrykke deres spil.

Eller det er i hvert fald hvad de har lovet, når de starter deres næste kickstarter for et genoptryk af Drum Roll.
Men de fleste såkaldte 'goodies' er jo alligevel ikke værd at eje.

I Glory to Rome savner jeg ikke de små silikone-dråber, da en lidt større filtpude midt på brættet faktisk er bedre, efter min mening. Det samme gælder de små trykte oversigter. Jeg kan godt lide den store der følger med spillet.

Mht. Sentinels fik jeg jo det hele foræret i Essen, men jeg sagde alligevel nej tak til den store dug til at lægge på bordet. Den slags fylder mere end de gavner. Jeg sagde også pænt nej tak til en række bonuskort med skurke og helte, som allerede var inkluderede i de nye sæt eller som overdimensionerede kort (som er en stor hjælp for os ældre spillere).

Og i spil som Emminent Domain, Among the Stars og Western Town har alle goodies jo også været til at få senere hen.
Image
Post Reply