Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Robert wrote:Stony, vil du skrive den præcise adresse på hytten ind i den første post?
Høveltehytten
Høveltsvangsvej 90
3450 Allerød
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Mik wrote:Høveltsvangsvej ender i en bussluse ud mod Nymøllevej, så rutevejledningerne sender en på en kæmpeomvej rundt om Lillerød. Streetviewbillederne fra 2009 ser ud som om at man godt kan snige sig igennem i personbil. Nogle erfaringer?
Jeg har ikke prøvet, så jeg skal ikke udelukke muligheden 100%
Men så vidt jeg erindrer virker det ret lukket for enden af vejen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by jondifool »

jeg er lige udsat for lidt ændrede planer, som det ser ud nu bliver det 2 besøg. Fredag aften og lørdag eftermidddag til sent.
jeg står på til morgenmad lørdag- er dag nogen der kan bytte til en aktivitet på et andet tidspunkt fredag aften/lørdag eftermiddag-aften.

på forhånd tak
Jonatan
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

jondifool wrote:er dag nogen der kan bytte til en aktivitet på et andet tidspunkt fredag aften/lørdag eftermiddag-aften.
Det skal du ikke spekulere over. Jeg fjerner dit navn når jeg engang er hjemme, og så kan du altid selv vælge at skrive dig på noget andet. Er der ikke nogen der springer på opgaven, tager jeg den selv.

Alt hvad folk hjælper til med er bare bonus i min bog, da det så er en opgave jeg ikke behøver bekymre mig om. Og så er det i øvrigt en god øvelse i at synliggøre de opgaver der er i forbindelse med arrangementet, og det kan måske stimulere folk til at tænke på at tingene jo ikke sker af sig selv, og at det derfor vil være et sympatisk træk at hjælpe til med et eller andet, og vi på den måde får fordelt opgaverne på flere hænder. Men det er stadig helt på frivillig basis, og sådan skal det helst kunne blive ved med at være.
Sidst spillet:
Image
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by jondifool »

tak stony.
hvis du også fjerne mig fra princes of florence lørdag formidag , så er der en ledig plads til en 5 mand der.
tilgængæld så hjælper jeg mik med afrydning/oprydning lørdag aften efter aftensmad
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Larsine »

Mik wrote:Høveltsvangsvej ender i en bussluse ud mod Nymøllevej, så rutevejledningerne sender en på en kæmpeomvej rundt om Lillerød. Streetviewbillederne fra 2009 ser ud som om at man godt kan snige sig igennem i personbil. Nogle erfaringer?
Nu kender jeg ikke denne bussluse, men jeg har set mere end en bil blive skadet af at chaufføren tror de kan køre gennem en bussluse.

Som regel er der så langt mellem sporene at en almindelig person bil lige præcis ikke kan nå fra det ene spor til det andet, men det tror nogle personer godt de kan, hvorefter de ender med at hjulene smutte ned på den ene side, og bilen dereftre skal have nu dør og side.

Alternativt er der en forhøjning i midten, som ødelægger personbilens bund.
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Aratar »

Helle wrote:
Aratar wrote:
Stony wrote:Det bliver vel kl. 18.00. Hvornår regner I med at lande?
Det afhænger af, hvornår vi kan komme afsted. Jeg tvivler på, at vi er fremme før kl 19. Jeg prøver lige at vende med de andre, om vi går efter at spise i hytten. Det skal i hvert fald ikke være til besvær for jer andre.
Jeg tænker, at vi kan sørge for, at der er noget mad til jer, så der skal varmes nye brød, når I kommer ... og at I måske kommer til at hente maden i køkkenet - hvis den allerede er sat væk, men at det ikke er noget problem at sørge for, at der er mad. I kan jo evt. give lyd på dagen, når I ved nærmere om, hvornår I er fremme.

Men hvis I hellere vil sidde og slappe af med maden i godt selskab med kniv og gaffel end at fange en hurtig sandwich i bilen ... så sig til.
Det er endnu lidt usikkert, hvornår vi er fremme, så det er nok bedst, at I ikke regner os med til aftensmaden.

2 dage til spilweekend :-)
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Larsine »

Hej Steen

Hvornår er der åbent i hytten?

Har fundet det i den anden tråd (kl. 17.00)!

Lars
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Helle »

Kære Alle,

Da Patrick, der skulle have lavet mad om lørdagen, er faldet fra, laver jeg noget kyllinge-tomat suppe hjemmefra, men det skal varmes og passes lørdag eftermiddag, og der skal røres, da der kommer frisk pasta i. Jeg ville blive rigtigt glad, hvis nogen vil tage sig af at varme maden.

Bh
Helle
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Helle »

Helle wrote:Kære Alle,

Da Patrick, der skulle have lavet mad om lørdagen, er faldet fra, laver jeg noget kyllinge-tomat suppe hjemmefra, men det skal varmes og passes lørdag eftermiddag, og der skal røres, da der kommer frisk pasta i. Jeg ville blive rigtigt glad, hvis nogen vil tage sig af at varme maden.

Bh
Helle
Sir William siger, at han med hjælp fra Robert og Jens Hoppe nok skal sørge for at varme og servere de to retter.
Helle siger, Tak.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Helle »

UHA ... nu begynder jeg også at glæde mig ....

Allan og jeg vil høre, om der er nogen, der har tid og lyst til at spille deduktionsspil med os lørdag formiddag.
Spillene er ikke lagt helt fast, men vi har kig på nogle stykker - og vi må kunne nå et par forskellige. Allan forklarer regler. Deltagerloft fire.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Sir William »

Helle wrote:
Helle wrote:Kære Alle,

Da Patrick, der skulle have lavet mad om lørdagen, er faldet fra, laver jeg noget kyllinge-tomat suppe hjemmefra, men det skal varmes og passes lørdag eftermiddag, og der skal røres, da der kommer frisk pasta i. Jeg ville blive rigtigt glad, hvis nogen vil tage sig af at varme maden.

Bh
Helle
Sir William siger, at han med hjælp fra Robert og Jens Hoppe nok skal sørge for at varme og servere de to retter.
Helle siger, Tak.
Men hvis der er andre der gerne vil give en hånd med ude i køkkenet, så er I velkomne.
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Black Sea »

Helle wrote:UHA ... nu begynder jeg også at glæde mig ....

Allan og jeg vil høre, om der er nogen, der har tid og lyst til at spille deduktionsspil med os lørdag formiddag.
Spillene er ikke lagt helt fast, men vi har kig på nogle stykker - og vi må kunne nå et par forskellige. Allan forklarer regler. Deltagerloft fire.
Uha, det lyder spændende. Det vil jeg meget gerne være med til!
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

For dem der gerne vil have lidt til ganen og/eller den søde tand, har jeg været ude og købe lidt ind. Så på connen vil det være muligt at købe:
Änglamark Classic, Royal Classic, Royal Export 33cl - 5,00 kr
Harboe sodavand Appelsin/Sport/Cola 25 cl - 2,50 kr
Chips Kims/Pringles- 10,00 kr
Mars/Raider/Snickers - 4,00 kr
Haribo poser - 10,00 kr
Guldkarameller - 10,00 kr
Æble + Banan - 2,00 kr

Hvis det ikke frister, må man selv medbringe. :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
MortenL
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Sun Nov 07, 2010 7:47 pm
Location: Frederiksberg

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by MortenL »

Stony wrote:
jondifool wrote:er dag nogen der kan bytte til en aktivitet på et andet tidspunkt fredag aften/lørdag eftermiddag-aften.
Det skal du ikke spekulere over. Jeg fjerner dit navn når jeg engang er hjemme, og så kan du altid selv vælge at skrive dig på noget andet. Er der ikke nogen der springer på opgaven, tager jeg den selv.
Hov! Jeg havde da allerede meld mig selv og sønnike på som potentielle hjælpere lørdag morgen:
MortenL wrote:Praktiske opgaver: Sæt mig og Robert (sønnike) på som hjælp til morgenmad lørdag og/eller afrydning efter frokost søndag.
Så sæt bare os på!
Senest tævet i:
Image
Post Reply