Månedens bruger - marts 2012: Robert

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Månedens bruger - marts 2012: Robert

Post by Frouvne »

Robert wrote:
Helle wrote:Hvad er dit forhold i øvrigt til Knizias spil?
Lunkent. [...] Men han har sikkert lavet en masse spil jeg ikke kender.
Så bliver jeg en smule nysgerrig på, hvilke af hans spil du egentlig har prøvet og hvad du kan lide / ikke kan lide ved dem. Jeg syntes ikke, man kan komme udenom, at han er en dygtig håndværker. Man kan heller ikke komme udenom, at han har - nå ja, - prostitueret sig en del de senere år. Men jeg har svært ved at tro at der er mange, der ikke kan sætte pris på spil som Amun-Re og Tigris & Euphrates. Har du prøvet dem? Og var der ikke kvaliteter i dem, du kunne værdsætte?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Månedens bruger - marts 2012: Robert

Post by Robert »

Frouvne wrote:Men jeg har svært ved at tro at der er mange, der ikke kan sætte pris på spil som Amun-Re og Tigris & Euphrates. Har du prøvet dem? Og var der ikke kvaliteter i dem, du kunne værdsætte?
Nej, det har jeg ikke. Og jo, det er sandsynligvis spil jeg vil kunne lide.

Når jeg slår Knizias side op på BGG kan jeg godt se at der er flere spil som mange er glade for. Jeg har nok været uheldig at ramme ned i nogle eksempler der ikke er i den bedste kategori.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Post Reply