metal gear solid-poly.

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
Post Reply
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

metal gear solid-poly.

Post by glorn »

ja, der er et matador med metal gear solid tema på vej.

ved ikke om det er det rigtige underforum, men...

Jeg faldt over det her forlag der lever af at lave novelty versioner af primært RISK, monopoly og yatzy. På en eller anden måde er det utrolig frastøende og skræmmende tiltrækkende på en gang. Helt ærlig en limited edition version af John Wayne: monopoly? Eller Hello Kitty Yatzy? og der er andre skøre ideer derinde.

Jeg kommer aldrig til at købe det og jeg har svært ved at forestille mig hvordan jeg skulle overtales til at spille matador, men det er alligevel fascinerende.

her er et link til deres katalog. https://www.usaopoly.com/games
David.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: metal gear solid-poly.

Post by Larsine »

Det er heller ikke dig, men de millioner andre der synes at Monopoly er et godt spil. Der er simpelthen så mange at der er penge i skidtet. Jeg har været mange år om at indse det, men har nu erkendt at Monopoly er, og vil forblive, det bedst sælgende spil nogensinde.

Derfor er der også penge i at lave en XXX version, for på den måde fanger du en stor del af dem der er XXX-fans, samt nogle af dem der er Monopoly-fans.

Alle os andre der spiller Puerto Rico, Small World, ASL eller andre spil, er simpelthen for lille en målgruppe til at det betyder noget hvad vi synes om spillet, eller XXX versionen af samme.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: metal gear solid-poly.

Post by Mik »

Og i Tyskland er det Winning Moves der sidder på pengemaskinen.
Disse spil er naturligvis ikke af den store interesse for strategispiller, men den brede befolkning synes IKKE at vores spil er interessante. De spiller Matador, Ludo samt tonsvis af Kvartetspil.
Det er der pengene ligger. Især det sidste omsætter for langt flere penge end Monopoly, men da der ikke er rettigheder på systemet, fordeles salget på en lang række virksomheder. Enhver større spilproducent udgiver 10-20 forskellige Kvartetspil hvert år.
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: metal gear solid-poly.

Post by Brichs »

Det er også USAopoly der har lavet Metal Gear Risk, og som laver World of Warcraft Monopoly og Starcraft Risk.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: metal gear solid-poly.

Post by glorn »

Jeg kender godt til markedsmekanismerne, det var egentlig en. "jeg har set det her frygtelige og for at få det bedre er jeg nød til at dele det"-post.
David.
Post Reply