Summoner Wars i Hellerup fredag den 3. februar 2012

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14613
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Summoner Wars i Hellerup fredag den 3. februar 2012

Post by Frouvne »

Der kommer fluks nogle oplysninger via pb. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Summoner Wars i Hellerup fredag den 3. februar 2012

Post by Brichs »

Jeg har det lille problem at jeg er gået hen og blevet en delsløj, så jeg ved ikke om jeg er frisk til i morgen. Hvis I kan finde en anden, er det måske en god idé.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14613
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Summoner Wars i Hellerup fredag den 3. februar 2012

Post by Frouvne »

Brichs wrote:Jeg har det lille problem at jeg er gået hen og blevet en delsløj, så jeg ved ikke om jeg er frisk til i morgen. Hvis I kan finde en anden, er det måske en god idé.
Tja, vi kan jo prøve at spørge her: Er der én, der har mulighed for at agere stand-in i morgen aften (fredag)?

God bedring til dig, Brichs!
frouvne, administrator

Image
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Summoner Wars i Hellerup fredag den 3. februar 2012

Post by glorn »

god bedring og så skal jeg nok give dig en anmeldelse når vi ses.
David.
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Summoner Wars i Hellerup fredag den 3. februar 2012

Post by glorn »

jeg fik slet ikke skrevet tak for en hyggelig aften.

takenedo eller hvad det hed var det eneste vage let-down. syntes egentlig det havde nogle ok muligheder, men det havde for meget imod sig. terningen især, men også det at der var en masse taktiske muligheder der kunne have været sjove men som bare ikke var i reglerne.

innovation er altid sjovt og jeg er overrasket over jeg klarede mig så godt mod så garvede spillere.

nefarious var en god overraskelse, jeg syntes det var en rigtig god filler og med den rigtige gruppe tror jeg det er et af de spil hvor folk sidder og griner og peger fingre af hinanden.

jeg møder gerne op til et summoner wars arrangement en anden gang, da jeg godt kunne tænke mig at prøve nogle af de andre racer. som jeg kan regne mig frem til er der 7+6+5+4+3+2+1 grundlæggende forskellige spil (pga otte racer). Og så er der self forskellen pga måden man spiller på og kortene man trækker. og self terningerne.

(jeg har selv en samling på 50-60 spil og kan sagtens tage nogle med, selvom langt de fleste er dækket af jeres egen samling.)

mvh
David.
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Summoner Wars i Hellerup fredag den 3. februar 2012

Post by Brichs »

Jeg vil også meget gerne med til Summoner Wars en anden gang!
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Post Reply