Consim spillemøde søndag den 8. januar

Post Reply
User avatar
Kitxune
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sun Sep 07, 2008 9:16 pm
Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Location: Hundested

Consim spillemøde søndag den 8. januar

Post by Kitxune »

Vi åbner kl. 11:00 og begynder at spille ca. 15 minutter senere,
men der er åbent hus hele dagen (vi skal være ude inden kl. 18:00) - så bare mød op.
Som altid foregår det i Valby Kulturhus.
Lokaleleje betales af spillergebyr: 10 kr. for Consimmedlemmer, 20 kr. for ikke-medlemmer.

Jeg tager disse spil med:

Takenoko
King of Tokyo
The City
Rapa Nui
Walnut Grove
Ora et Labora (Har dog ikke fået sat mig ind i reglerne)


Jeg kunne godt tænke mig en intro til spillet Panic Station, men ejer det ikke selv.
Last edited by Kitxune on Fri Jan 06, 2012 10:28 am, edited 2 times in total.
Image

Medlem af http://www.consim.dk
Also Plays: Tabletop and Guild Wars 2
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Consim spillemøde søndag den 8. januar

Post by Bugge »

Robert og jeg tænkt os at holde "2.dagsgilde' med Shogun, som vi spillede i torsdags, mens spillet og reglerne er friske i hvor erindring.

Der kan være 5 mand med, så vi har plads til 3 af jer.

Meld jer under bannerne eller begå hara-kiri :mrgreen:

Søren
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Consim spillemøde søndag den 8. januar

Post by Mik »

Jeg vil naturligvis spille *mit* spil: Hawaii.Der er plads til 4 andre, udover mig selv.

Desuden medbringer jeg naturligvis en lang række andre spil, inklusive:

Dominion
Eminent Domain
Last Will
Santiago de Cuba
Nefarious
Quarriors
Image
Nikolaj Wendt

Re: Consim spillemøde søndag den 8. januar

Post by Nikolaj Wendt »

Jeg er igang med at designe et spil til Fastavals brætspils konkurrence, og er godt igang med spiltesten. Er det noget folk generelt har interesse i at være med til?
Jeg regner med at komme ud forbi på søndag. Enten til at teste det her, eller bare til at spille som normalt.

Det her er den korte beskrivelse på fastavals side:
http://www.fastaval.dk/braetspil-previews-2012/

“Ages of the World” – Nikolaj Wendt

Genre: Civilisationsspil/Eurogame

Fra fortid til nutid! Led en af de store civilisationer helt tilbage fra forhistorisk tid og frem til idag. Bekæmp andre civilisationer og overleve naturens luner, mens du sikrer din befolknings fremgang og velstand.

Temaord: Kortspil – resource management – spillerinteraktion



Det er et euro civilisations spil med fokus på resource styring og worker placement. Dine muligheder for worker placement er styret af de teknologier du udvikler. Der er på nuværende tidspunkt 42 forskellige "actions" og derfor utallige kombinationer samlet set.

Jeg har ikke uploadet billeder endnu, men spillet er håndgribeligt nok med et bræt, kort i plastiklommer og counters til hver spiller (ingen skitser på afrevet toiletpapir eller servietter!)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Consim spillemøde søndag den 8. januar

Post by Mik »

Kære Nikolaj,
et lille velment råd:

Start en ny tråd fremfor at svare på en tråd om et spillemøde som fandt sted for mange år siden (januar 2012).
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Re: Consim spillemøde søndag den 8. januar

Post by Frouvne »

Godt råd, Mik! :lol:

Placeringen af dit indlæg gør mig mere nysgerrig på, hvordan pokker du kom frem til, at netop dette sted måtte være et passende sted at poste det end dit spil. Og det var vel ikke formålet, Nikolaj!?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Consim spillemøde søndag den 8. januar

Post by Bostrup »

Mit gæt er at det er en forumfejl af en slags og indlægget faktisk blev skrevet op til det Consim-møde.
Dels står der 2012 i Nikolajs link, dels tror jeg at han er flyttet til New Zealand i mellemtiden.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Consim spillemøde søndag den 8. januar

Post by Sir William »

Plus hans profil ser ud som om, at den er slettet.
Post Reply