Udvidelseskort til Quarriors! i anledning af julen 2011

Her findes og udveksles links og opskrifter på spil, man selv kan lave.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Udvidelseskort til Quarriors! i anledning af julen 2011

Post by Frouvne »

WizKids har elektronisk stillet tre udvidelseskort til rådighed i anledning af julen 2011.

Kortene er:

• GHOST OF X-MAS PAST » When Ghost of X-Mas is destroyed, name a die and draw one die from your bag. If you draw the die you named, add it to your Active Pool. If not, either give the die to the player on your left (add it to their Used Pile or add the die to your own Used Pile (your choice). Merry X-mas!
• GHOST OF X-MAS PRESENT » When Ghost of X-Mas scores, name a die and draw one die from your bag. If you draw the die you named, add it to your Active Pool. If not, either give the die to the player on your left (add it to their Used Pile or add the die to your own Used Pile (your choice). Merry X-mas!
• GHOST OF X-MAS FUTURE » When Ghost of X-Mas is summoned, name a die and draw one die from your bag. If you draw the die you named, add it to your Active Pool. If not, either give the die to the player on your left (add it to their Used Pile or add the die to your own Used Pile (your choice). Merry X-mas!

Kilde:
http://wizkidsgames.com/blog/2011/12/16 ... 1-edition/
Quarriors_Ghost_Of_Xmas_Past.png
Quarriors_Ghost_Of_Xmas_Past.png (1.14 MiB) Viewed 4740 times
Quarriors_Ghost_Of_Xmas_Present.png
Quarriors_Ghost_Of_Xmas_Present.png (1.14 MiB) Viewed 4740 times
Quarriors_Ghost_Of_Xmas_Future.png
Quarriors_Ghost_Of_Xmas_Future.png (1.14 MiB) Viewed 4740 times
Quarriors_Creatures_Card_Back.png
Quarriors_Creatures_Card_Back.png (1.22 MiB) Viewed 4740 times
frouvne, administrator

Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Re: Udvidelseskort til Quarriors! i anledning af julen 2011

Post by Mik »

Jeg har faktisk forgæves prøvet på at printe disse ud fra BGG i en passende størrelse de seneste par dage - dog uden held. Og dine gigantkopier sender mig heller ikke nærmere målet.

Men iøvrigt passer de fint sammen med de nye Corruption-terninger: nævn en terning du gerne vil have, og er du uheldig at trække en korrupt terning, sender du den videre til Allan :wink:
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

Jeg formoder, du så også har prøvet at printe den pdf-fil ud, som ligger på WizKids egen side:

http://wizkidsgames.com/wp-content/uplo ... _Cards.pdf
frouvne, administrator

Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Så langt havde jeg ikke lige tænkt.
Mange tak!
Så blev det alligevel jul i Quarrior-land!