brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
magicfortheworld
Posts: 5
Joined: Sat Jan 08, 2011 5:22 pm

brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Post by magicfortheworld »

er der nogen brætspillere derude i nærheden af bjerringbro. jeg er til de fleste spil og også interesserede i nye spil.
så mangler i nogen at spille med så kontakt mig.

jeg er 31år, alene far, spillet en del pen and paper(d&d) warhammer fantasy/40k, settlers, heroquest, risk, space crusade.
og ellers interessederet i at lære nyt.

Allan
Zaphoddk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 127
Joined: Sun May 25, 2008 3:18 pm
Location: Kjellerup
Has thanked: 1 time

Re: brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Post by Zaphoddk »

Hej Allan.
I Kjellerup bliver der da spillet brætspil nu og da. Figurspillene er lidt lagt på hylden for tiden (WM, FOW og Malifaux) Men vi kan da sikker godt bruge en spiller mere. Ellers er der jo Sanctuary i Viborg, men det er vist primært 40k der bliver spillet der.

Mvh:
Morten
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

Re: brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Post by Omalley »

Vi er også nogle stykker der spiller i Viborg ca. hver 14 dag. Primært almindelige brætspil, både nye og gamle
Zaphoddk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 127
Joined: Sun May 25, 2008 3:18 pm
Location: Kjellerup
Has thanked: 1 time

Re: brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Post by Zaphoddk »

Omalley wrote:Vi er også nogle stykker der spiller i Viborg ca. hver 14 dag. Primært almindelige brætspil, både nye og gamle
Hvad spiller i normalt af spil?
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Post by Jesper_Norris »

Zaphoddk wrote:
Omalley wrote:Vi er også nogle stykker der spiller i Viborg ca. hver 14 dag. Primært almindelige brætspil, både nye og gamle
Hvad spiller i normalt af spil?
Hejsa,

jeg er en af de ovennævnte personer Omalley nævner. De spil vi spiller har været en hel del blandet. 7 Wonders, Agricola, Stone Age o.lign. Kender da Settlers of Catan, som jo er en gammel klassiker. Du kan evt checke vores boardgamegeek.com profiler, så kan du se hvilke spil vi har ;) Sammenlagt har vi en lille potion af spil, som det nok vil tage et par dage at komme igennem =)

Med venlig hilsen


Jesper
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Zaphoddk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 127
Joined: Sun May 25, 2008 3:18 pm
Location: Kjellerup
Has thanked: 1 time

Re: brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Post by Zaphoddk »

Hej Jesper.

Skulle i en dag have plads til en spiller mere, er jeg da frisk.

Mvh:
Morten
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Post by Jesper_Norris »

Hej Morten,

Vi har skam plads til flere spillere =)
Indtil videre arrangerer vi spilledagene hen ad vejen, da vores arbejdstider er en del blandet. Har løst snakket med Omalley om at spille nu på søndag,
men kan dog muligvis først få dette bekræftet i løbet af lørdagen. Og det er jo nok en meget kort frist.
Men jeg syntes da bestemt, at vi skal finde ud af noget.

VH

Jesper
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Zaphoddk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 127
Joined: Sun May 25, 2008 3:18 pm
Location: Kjellerup
Has thanked: 1 time

Re: brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Post by Zaphoddk »

Ja det er jo ofte svært at planlægge, især når der er mange med forskellige arbejdstider.
Søndage er ofte skidt for mit vedkommende, enten er jeg på arbejde som kustode, eller også skal familien (læs konen) underholdes :)

Men det kunne da være hyggeligt at finde ud af noget :)

Mvh:
Morten
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

Re: brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Post by Omalley »

Nu er det efterhånden længe siden jeg har været på, men kan se du har skrevet med Jesper. Selv arbejder jeg udelukkende weekend, og har derfor ofte masser af tid i hverdagene, og kan da også lægge turen forbi Bjerringbro en gang imellem, jeg arbejder på Grundfos, så jeg har pendlerkort...

Men ellers så er vi nogle stykker der spiller i Viborg, så mon ikke at nogen af os kan finde en tid der også passer til dig.

Mvh
Thomas
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: brætspillere/rollespillere i bjerringbro?

Post by Jesper_Norris »

Hej Morten,

Her i uge 40 har vi "et par" spille aftener. Det drejer sig om onsdag aften, torsdag eftermiddag og aften, lørdag eftermiddag og aften.
Hvis du skulle få lyst til at være med en eller flere af aftenerne, så kan du lige give besked og eventuelt sende mig et telefon nummer i en personlig
besked. Så kan vi aftale de sidste detaljer telefonisk..

Venlig hilsen

Jesper
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Post Reply