Papspil er gået i hi

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
Post Reply
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Papspil er gået i hi

Post by akwlinka »

og det er på ubestemt tid.

Så endnu en netbutik der gav op.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Papspil er gået i hi

Post by Frouvne »

Ja, det er lidt trist at se, da det i mine øjne var en af de mest seriøse netbutikker på området både hvad angår priser og udvalg. Men på den anden side ved jeg hvor meget luft det gav i vores liv at slippe af med vores netbutik, så jeg har fuld forståelse for dispositionen. Så held og lykke fremover, Marianne & Jesper og tak for de tiltag I har gjort for hobbyen. Håber, at vi også fremover vil høre mere fra jer - om ikke andet så her på siden!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Papspil er gået i hi

Post by Foppwin »

Det er trist at høre. Jeg synes at de havde en god side, og fik bærtspil til at fremstå lækkert og indbydende. Da jeg selv gik med tanken om at starte en webbutik op, valgte jeg det fra. Det er for mange led til at kunne have en god fortjeneste, og kunderne er så nørdet, så de sagtens kan købe spillene på den anden siden af jorden, hvor pris og transport er billigere.
Danny

Image
User avatar
mrbulow
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 120
Joined: Mon Nov 03, 2008 4:13 pm
Location: Ringkøbing

Re: Papspil er gået i hi

Post by mrbulow »

Ja trist... :(
- det var klart min fortrukne side, billig, super hurtig og altid klar på at svare på spørgsmål !
Men det er nok et fuldtids job.... uden at lønnen følger med.
Spilsamling (BGG)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Papspil er gået i hi

Post by Mik »

mrbulow wrote:Men det er nok et fuldtids job.... uden at lønnen følger med.
At drive forretning uden at tjene løn er naturligvis en dødfødt virksomhed.
Hvilket viser at folk (både forhandlere og kunder) har en urealistisk forestilling af virkeligheden!

Heldigvis er der mange gode forretninger som lever nogenlunde godt - på trods af de mange "midlertidige" netbutikker som underbyder priserne i kortere eller længere perioder...
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Papspil er gået i hi

Post by akwlinka »

Foppwin wrote:Det er trist at høre. Jeg synes at de havde en god side, og fik bærtspil til at fremstå lækkert og indbydende. Da jeg selv gik med tanken om at starte en webbutik op, valgte jeg det fra. Det er for mange led til at kunne have en god fortjeneste, og kunderne er så nørdet, så de sagtens kan købe spillene på den anden siden af jorden, hvor pris og transport er billigere.
Det lyder som om du har opgivet din forretnings ide?
Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Papspil er gået i hi

Post by Foppwin »

akwlinka wrote:
Foppwin wrote:Det er trist at høre. Jeg synes at de havde en god side, og fik bærtspil til at fremstå lækkert og indbydende. Da jeg selv gik med tanken om at starte en webbutik op, valgte jeg det fra. Det er for mange led til at kunne have en god fortjeneste, og kunderne er så nørdet, så de sagtens kan købe spillene på den anden siden af jorden, hvor pris og transport er billigere.
Det lyder som om du har opgivet din forretnings ide?
Nej, det har jeg ikke, men jeg gør det mere fra et religiøst :) synpunkt, men skulle det udvikle sig, så følger jeg da med.

Skal faktisk i gang på fredag, så det bliver spændende.
Danny

Image
Post Reply