Gæt spillene

Her er små spilrelaterede opgaver velkomne.
Post Reply
User avatar
Helvard
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon May 01, 2006 4:12 pm
Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Location: Århus C
Contact:

Post by Helvard »

Damn, vi prøver 23 som Age of Steam??

Det går pænt stærkt!
Thomas Helvard, Århus
Mejlgade for Brætspil
Min Spilsamlig
--------------
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Imponerende! :shock:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Velkommen til vores første live-chat... men hvor er værten, Stony? :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hvilket efterlader pt et ikke gættet spil, nemlig nummer 35 - forudsat at alle gæt er rigtige i følge Stonys facitliste :D
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Jeg sad med fire mulige svar parat, hvor jeg haabede at der med Deflexion ville vaere mindst konkurrence. (Havde "42. Deflexion" parat i copy-paste bufferen...)

Tror det er foerste gang jeg har brugt "Lige nu er det"-funktionen paa forum forsiden.
Sjovt, rigtigt sjovt
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Heldigvis har andre været så venlige at gætte dem, jeg har været usikker på, så jeg følte mig rimelig sikker til aften... men koldsveden begynder jo at indfinde sig, når folk er så hurtige på tasterne... Det bliver spændende at se, hvad Stony nu finder på og i øvrigt hvem 'finalens' sidste duellant bliver... 8)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Nej, den funktion havde jeg ikke set...! Jeg ventede til klokken blev 22, og da jeg så at der var kommet et indlæg med et lovligt tidsstempel, skyndte jeg mig bare at taste en af mulighederne.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Ja, det gik rigtigt stærkt.

Jeg må indrømme, at jeg ikke ved helt nok til at satse på at kunne det hele - så jeg pløjede boardgamegeek tyndt til jeg havde alle svarene - men da jeg så, hvor mange der var på, så var det bare om at få tastet :D ... det var faktisk ikke helt nok at have styr på spillene...

Men det giver da stof til efter tanke med sådan en quiz... det bliver faktisk lidt sjovere end det kooperative... Har en idé - som måske kan bruges om en uges tid eller noget...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Erik Mejer Hansen wrote:[...] Tror det er foerste gang jeg har brugt "Lige nu er det"-funktionen paa forum forsiden. [...]
Skal jeg være helt ærlig, så troede jeg ikke, at der var en sådan funktion her på siden! Jeg opdagede den først tre minutter før denne deadline... :oops:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Wah - jeg havde yinsh parat - og kom forsent to minutter over. Og så brugte jeg kostbar tid på at søge efter "special mechanics" på bgg efter deflexion, da jeg vidste at jeg havde set det i en geeklist. Men 35 er mærkelig...

Æv.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Jesper wrote:Og så brugte jeg kostbar tid på at søge efter "special mechanics" på bgg efter deflexion, da jeg vidste at jeg havde set det i en geeklist.
Min kaereste havde set den i geeklisten "The Most Overproduced Games Ever"
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Jesper wrote:Men 35 er mærkelig...
Ikke hvis man har holdt øje med hvad Steen har skrevet om her på det sidste... ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:
Jesper wrote:Men 35 er mærkelig...
Ikke hvis man har holdt øje med hvad Steen har skrevet om her på det sidste... ;)
Hold den mand for munden! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

35=pecking order
Jesper wrote:Wah - jeg havde yinsh parat - og kom forsent to minutter over. Og så brugte jeg kostbar tid på at søge efter "special mechanics" på bgg efter deflexion, da jeg vidste at jeg havde set det i en geeklist. Men 35 er mærkelig...

Æv.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jesper wrote:35=pecking order
Jesper wrote:Wah - jeg havde yinsh parat - og kom forsent to minutter over. Og så brugte jeg kostbar tid på at søge efter "special mechanics" på bgg efter deflexion, da jeg vidste at jeg havde set det i en geeklist. Men 35 er mærkelig...

Æv.
Til lykke! 8)
frouvne, administrator

Image
Post Reply