Stemningsbilleder fra Djengis Con 2011

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Stemningsbilleder fra Djengis Con 2011

Post by Frouvne »

Stemningsbilleder fra Djengis Con 2011, der er blevet afholdt i den forgangne week-end er nu tilgængelige på forsiden:

http://www.germangames.dk
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Stemningsbilleder fra Djengis Con 2011

Post by Helle »

Når man ser billederne er det svært ikke at tænke .... gad vide, hvad Robert siger til Boris'!
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Stemningsbilleder fra Djengis Con 2011

Post by Robert »

Hvis det er Endeavor billedet du tænker på så mener jeg ikke jeg sagde noget. Jeg justerede en brik på Marias spilleplade.

Det kunne jo også være San Juan. Jeg har ingen anelse om hvorfor Boris har den grimasse på.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Stemningsbilleder fra Djengis Con 2011

Post by Helle »

Robert wrote:Hvis det er Endeavor billedet du tænker på så mener jeg ikke jeg sagde noget. Jeg justerede en brik på Marias spilleplade.

Det kunne jo også være San Juan. Jeg har ingen anelse om hvorfor Boris har den grimasse på.
Det er San Juan jeg tænker på ... Boris ser noget forskrækket ud ...
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Stemningsbilleder fra Djengis Con 2011

Post by Sir William »

Ikke for noget, men ser Boris ikke "underlig" ud på de fleste billeder :lol:

Rigtig gode billeder, mener også Bugge og Jens tog nogle billeder. Dem glæder jeg mig da også til at se.

Takket være billederne kom jeg da også i tanke om, at jeg havde spillet "Pergamon" så super med noget billeddokumentation. :oops:
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Stemningsbilleder fra Djengis Con 2011

Post by Bugge »

Sir William wrote:Ikke for noget, men ser Boris ikke "underlig" ud på de fleste billeder :lol:

Rigtig gode billeder, mener også Bugge og Jens tog nogle billeder. Dem glæder jeg mig da også til at se.
Men hensyn til Boris, så ligner han sig selv på alle billederne, også San Juan billedet :wink:

Med hensyn til mine billeder så tog jeg (hele) 12, hvoraf det ene blev uskarpt, og kun 2 er med "mennesker" på, resten er kun med spillet (og en hånd eller to...), men dem lægger jeg da gerne ind i aften.

S
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Stemningsbilleder fra Djengis Con 2011

Post by Helle »

Bugge wrote:
Sir William wrote:Ikke for noget, men ser Boris ikke "underlig" ud på de fleste billeder :lol:

Rigtig gode billeder, mener også Bugge og Jens tog nogle billeder. Dem glæder jeg mig da også til at se.
Men hensyn til Boris, så ligner han sig selv på alle billederne, også San Juan billedet :wink:

Med hensyn til mine billeder så tog jeg (hele) 12, hvoraf det ene blev uskarpt, og kun 2 er med "mennesker" på, resten er kun med spillet (og en hånd eller to...), men dem lægger jeg da gerne ind i aften.

S
Det er vel ikke underligt, at du fokuserer på spil på en spilcon???? :wink:
Man kunne måske undre sig over, hvorfor Allan har taget billeder af alle de mennesker....
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Stemningsbilleder fra Djengis Con 2011

Post by Bugge »

Er det rigtigt, at man kun kan uploade foto der er max. 600x600 pixels? Så forsvinder de på skærmen, med de opløsninger vi efterhånden kører med.

Søren
Post Reply