Brætspilssøndag i Faraos Cigarer d. 27 marts

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Brætspilssøndag i Faraos Cigarer d. 27 marts

Post by Frouvne »

Fra Faraos Cigarers hjemmeside:
Brætspilssøndag i Faraos Cigarer d. 27 Marts kl 12-20

Savner du bordplads, nogen at spille med, eller vil du bare gerne udnytte muligheden for at afprøve et brætspil før du investere dine hårdt tjente penge i det..
Så skal du være velkommen i Faraos Cigares nye brætspilsklub.

Den 27 marts kl 12-20 åbner Faraos cigarer op for brætspilleriet i vores spillelokaler på 1 sal.
Vi stiller en masse nye og gamle brætspil, samt erfarne brætspillere til rådighed så du kan komme og spille vores eller dine egne spil med andre spillystne sjæle.

Er du ny i brætspilsverdnen eller har problemer med reglerne til et nyerhvervet spil, vil der være hjælp at hente fra erfarne brætspiller. Og der vil selvfølgelig være spil af enhver type og sværhedsgrad.

Vi håber tilgengæld at københavns brætspillere vil støtte op og komme med højt humør til en hyggelig søndag.

Obs: Der er en drikkevarerautomat og der vil være mulighed for bestilling af aftensmad, men man er også velkommen til at medbringe madpakke selv.
Kilde:
http://faraos.dk/Webshop/Information/Br%E6tspilsKlub
frouvne, administrator

Image
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Brætspilssøndag i Faraos Cigarer d. 27 marts

Post by glorn »

godt initiativ... men hvorfor dagen efter fantask spilfestival?

oh well. jeg vil se om jeg kan kigge derind og lodde stemningen.

om ikke andet hvis der er mange og de syntes det er en success kan de måske holde flere.
David.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Brætspilssøndag i Faraos Cigarer d. 27 marts

Post by Frouvne »

glorn wrote:godt initiativ... men hvorfor dagen efter fantask spilfestival?

oh well. jeg vil se om jeg kan kigge derind og lodde stemningen.

om ikke andet hvis der er mange og de syntes det er en success kan de måske holde flere.
Ja, tidspunktet er lidt besynderligt valgt. Det kunne være interessant efterfølgende at få en situationsrapport...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Brætspilssøndag i Faraos Cigarer d. 27 marts

Post by Jonezy »

Ja, damn. Det er lidt uheldigt med dagen lige efter spilfestival. Med et bachelor projekt hængende over hovedet kan jeg ikke rigtig tillade mig, at bruge begge dage i weekenden. Håber det bliver en succes, så det kan blive en tilbagevendende ting.
Image
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Brætspilssøndag i Faraos Cigarer d. 27 marts

Post by glorn »

jeg var for udmattet til at tage derhen... var også lidt overrasket over at jeg ikke kunne finde linket på deres kalender.. kun gennem det link du sendte mig... som om de fortrød.
David.
Post Reply