Søger spillevenner i Nordsjælland

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Mikkel »

Hejsa

Jeg vil høre om der findes nogle brætspillere heroppe i det mørke Nordsjælland. Jeg selv kommer fra Helsingør og det ville være super hvis der var andre som også boede heroppe af. Med min hverdag - så kan det godt være lidt svært at skulle køre til KBH eller længere (men udelukker det ikke). Så skulle der være en eller flere heroppe så lad os da finde ud af noget :)

Så skriv endelig!
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Robert »

Tak i lige måde.

Fra ca. 4/4 bor jeg lidt uden for Skævinge og får mere tid til at spille end jeg har haft tidligere. Jeg har ikke noget imod at tage til Helsingør for at spille, og vil også kunne huse det selv.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Sir William »

Bor i Skævinge, har et stort spillebord 8)

Kæresten er også til spil, men da vi har en søn på 4 år, så rejser vi ikke så meget rundt for at spille for en enkel aften. Bliver som regel heldagsarrangementer, hvor vi så enten har sønnen med eller får ham passet.
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Mikkel »

Hej med jer!

Det lyder rigtig godt.

Vi har selv en knejt på 6, og det er mest mig der spiller brætspil og en gang imellem også Helle.

Så vi vil også kunne huse det en gang imellem, ellers har jeg jo bil!

Jeg kan næsten alle hverdags aftener (når fodbolden ikke forstyrer!)
Image
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Legius »

Hejsa,

Jeg bor i Nivå og vil da også være frisk på et spil i ny og næ, selv om der kommer en ny pusling inden for den næste tid.
Af ovenstående grund ved jeg ikke hvor ofte jeg selv ville kunne ligge hus til hvis det var, men jeg har mit spil bibliotek i kælderen og samt spille plads i selvsamme lokale.
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Sir William »

Der er da muligheder, er selv ved at købe bil så mon ikke også det skulle være muligt for mig at bevæge mig rundt.

Har dog også en familieforøgelse undervejs - juli måned - så der kan også komme periode hvor det ikke vil være muligt for mig.
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Mikkel »

Så vil jeg også gerne melde mig ind under fanen mht. familieforøgelse :) Vi venter også - dog først i de lidt koldere måneder.

Men det ser da ud som om vi kunne blive nok til at spille :)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Frouvne »

Legius wrote:[...] selv om der kommer en ny pusling inden for den næste tid. [...]
maxell wrote:Så vil jeg også gerne melde mig ind under fanen mht. familieforøgelse :) [...]
Sir William wrote:[...] Har dog også en familieforøgelse undervejs - juli måned [...]
3 * Tillykke! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Sir William »

Jamen, med små børn og kommende børn skulle vi jo næste også kunne organisere noget børnetræf. Så kan børnene jo lege mens vi spiller, konerne snakke sammen omkring de små eller kommende babyer, hvis de ikke vil spille :lol:

Har en søn på 4 år som allerede nu synes det er sjovt at spille brætspil. Får så en datter til juli.
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Mikkel »

Sir William wrote:Jamen, med små børn og kommende børn skulle vi jo næste også kunne organisere noget børnetræf. Så kan børnene jo lege mens vi spiller, konerne snakker....
Nu skal jeg ikke skære alle over en kam, meeeeen har hørt noget om koner og baby-snak...så de skal nok være underholdt et par timer der :D

Men synes da helt bestemt vi skal finde ud af noget :)
Image
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by peskjens »

Halløj Mikkel

Du er velkommen til at spille med i Birkerød/Farum, når vi i perioder går fra 2 player games til multiplayer games. Inden så længe går vi i gang med Warrior Knights, hvor der godt kan blive plads til en spiller mere.

Mvh.
Peter
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Robert »

peskjens wrote:Halløj Mikkel

Du er velkommen til at spille med i Birkerød/Farum, når vi i perioder går fra 2 player games til multiplayer games. Inden så længe går vi i gang med Warrior Knights, hvor der godt kan blive plads til en spiller mere.

Mvh.
Peter
Jeg vidste ikke at der var en aktiv gruppe der. Er der plads til mig?
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Mikkel »

peskjens wrote:Halløj Mikkel

Du er velkommen til at spille med i Birkerød/Farum, når vi i perioder går fra 2 player games til multiplayer games. Inden så længe går vi i gang med Warrior Knights, hvor der godt kan blive plads til en spiller mere.

Mvh.
Peter
Hej Peter

Tak for tilbudet!

Nu er jeg ikke den mest erfarende gamer - men det kan man jo blive.
Er der faste dage og tidspunkter i spiller på?
Image
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Bostrup »

Jeg befinder mig i Birkerød indtil videre. Jeg kunne sagtens være frisk på at spille noget, men er dog begrænset af at spillestedet skal være nogenlunde nemt at komme til med offentlig transport.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Søger spillevenner i Nordsjælland

Post by Sir William »

Skævinge har faktisk en rigtig god off. transport, kører lokaltog fra Hillerød af.

Arbejder lidt med at få organiseret noget brætspil arrangementer på vores lokale bibliotek. Det er blevt til et åbent bibliotek uden betjenning, med åben frem til kl. 21 alle hverdags aftner. Og har fået lov til at bruge det til brætspil.
Post Reply