Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
MortenL
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Sun Nov 07, 2010 7:47 pm
Location: Frederiksberg

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by MortenL »

Helle wrote:
Frouvne wrote:
maxell wrote:Hvor mange dukker egentlig op fredag kl 17-18 ca.?

Mere om vi skulle finde noget mad udefra eller om folk spiser hjemmefra inden de indtager hytten?
Det gør jeg i hvert tilfælde og jeg regner med at skulle have noget at spise, når jeg er kommet frem.
Også mig!

Og jeg - omend min transport på sidste stræk (fra Allerød st) formodenlig afhænger af hvornår Robert planlægger at dukke op, det er endnu ikke fuldt koordineret.

Jeg skal måske modificere mit udsagn: Jeg vil helst - og planlægger ind til videre at - ankomme lidt før 18 og så spise noget på stedet. Så jeg er nok interesseret i madbestilling.
Senest tævet i:
Image
User avatar
MortenL
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Sun Nov 07, 2010 7:47 pm
Location: Frederiksberg

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by MortenL »

Stony wrote:
MortenL wrote:Hvis Stonys liste står til troende er der en ledig plads i "1960: The Making of the President" fredag aften? Der er altså to spil medbragt? Hvis det er rigtigt og der er nogen der intro'er det vil jeg meget gerne prøve at være med!
Det er baseret på en (måske fejlagtig) formodning om at Gunness skal introducere et to-spiller spil for to personer. Hvis han ikke selv skal spille, er det sikkert fint. Hvis de to der skal introduceres, spiller sammen mod Gunness er det sikkert fint. Derfor skrev jeg "ledig plads?". Gunness må selv afgøre hvad der er op og ned i den sag, og så vil jeg rette skemaet til efter behov.
Hmm, det lyder lidt tvivlsomt med 1960. Hvis ikke der er en plads i 1960 vil jeg i stedet meget gerne spille High Frontier - igen under forudsætning af, at der forklares regler.
Senest tævet i:
Image
User avatar
MortenL
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Sun Nov 07, 2010 7:47 pm
Location: Frederiksberg

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by MortenL »

Robert wrote:Jeg kunne godt tænke mig at prøve Automobile igen. Men jeg har ikke lyst til at planlægge hele weekenden væk - der skal være plads til uforudsete hændelser.
Ja helt klart. Jeg vil bare gerne planlægge hvilke (meget få) spil, jeg skal slæbe med. Så det ikke går som til Consims møder, hvor jeg sjældent får spillet nogle af de spil, jeg har med - nogle af mine uspillede Winsome spil har været transporteret frem og tilbage til Valby så mange gange at distancen, de har været transporteret i min cylkeltaske, snart overstiger den distance de oprindelig blev transporteret over Atlanterhavet... :wink:

Er der andre, der kunne være interesserede i "Automobile"?

Hvad med "Key Market" - var der nogen, der kunne være interesserede i det?
Senest tævet i:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Helle »

Jeg håber, at nogen medbringer et spil Mansions of Madness, som vi kan låne om formiddagen.
Vi skal have et par spil med, men det ville være dejligt ikke at skulle slæbe alt for meget med, hvis de alligevel findes på stedet ...
Er det dig Jens, der har et spil med? Og kan det lånes ud til os?
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Jens_Hoppe »

Helle wrote:Jeg håber, at nogen medbringer et spil Mansions of Madness, som vi kan låne om formiddagen.
Vi skal have et par spil med, men det ville være dejligt ikke at skulle slæbe alt for meget med, hvis de alligevel findes på stedet ...
Er det dig Jens, der har et spil med? Og kan det lånes ud til os?
Ja, det regner jeg da med at have med, så det kan I selvfølgelig sagtens låne.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Helle »

Jens_Hoppe wrote:
Helle wrote:Jeg håber, at nogen medbringer et spil Mansions of Madness, som vi kan låne om formiddagen.
Vi skal have et par spil med, men det ville være dejligt ikke at skulle slæbe alt for meget med, hvis de alligevel findes på stedet ...
Er det dig Jens, der har et spil med? Og kan det lånes ud til os?
Ja, det regner jeg da med at have med, så det kan I selvfølgelig sagtens låne.
Tak :D
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by jondifool »

Jeg vil godt melde mig som besøgende Lørdag! Så kan jeg samle et par indkøb op! Og forhåbentligt nå et par spil også!
Image
User avatar
Kramme B
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 23
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:04 pm
Location: København NV

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Kramme B »

Det ville være rigtig dejligt hvis nogen kunne tage "Hansa Teutonica" med, da det var en god oplevelse jeg havde med det spil sidste år og hvis andre er friske på at slæbe det med vil jeg da ikke stå tilbage for et spil "Arkham Horror" :)
"Jeg hader mandage"
- Garfield the Cat
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2963
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Kanzler »

En MEGET sen tilmelding, men jeg deltager meget gerne mindst en af dagene, hvis der er plads endnu
MVH Jeppe
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Gunness »

MortenL wrote:Hmm, det lyder lidt tvivlsomt med 1960. Hvis ikke der er en plads i 1960 vil jeg i stedet meget gerne spille High Frontier - igen under forudsætning af, at der forklares regler.
Jeg har vist ikke fulgt godt nok med i tråden, men ja, der er en ledig plads til 1960 :) Maxell og jeg vidste ikke om jeg skulle spille med eller bare gennemgå regler, men det passer mig fint at spille selv, så jeg også når noget fornuftigt fredag aften.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Bugge »

MortenL wrote:Jeg spiller gerne med i Vikings lørdag eftermiddag, hvis vi spiller med de avancerede regler - dem har jeg nemlig aldrig fået prøvet. De er vist ikke så indviklede endda?
Morten
Hej Morten & Co.

Det er min plan at få prøvet et/nogle af min nye spil i dette tilfælde Vikings, som der har været stemning for. Tak for det.

Men jeg tror vi holder os til grundreglerne. Man skal (i mit tilfælde i det mindste) kravle før man kan gå.

Søren
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Bugge »

Det er min plan at dukke op kl.16.30-16.45 fredag, hvilket vil sige jeg kører fra Søborg ca. kl.16.15.

Jeg ville dog komme allerede kl.16.00, hvis jeg vidste du var der Steen.

Da jeg er solo i min bil, vil det være muligt at have nogen med nord for kbh., hvis du/i kan være klar i henhold til min tidsplan.

Søren
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Stony »

Kramme B wrote:Det ville være rigtig dejligt hvis nogen kunne tage "Hansa Teutonica"
Jeg stikker det under armen.

EDIT: Rettet for forståelsens skyld. :)
Last edited by Stony on Mon May 09, 2011 10:01 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Stony »

Bugge wrote:Jeg ville dog komme allerede kl.16.00, hvis jeg vidste du var der Steen.
Jeg tør ikke love det. Jeg smutter fra job omkring 15.00 tiden, og skal lige samle nogle ting op, inden turen går mod Høvelte, og så er der lige det der med trafikken, som ikke altid er helt venligt stemt. Jeg regner med at være der ca. 16.30-17.00 stykker.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Djengis Con d. 13-15 maj 2011

Post by Frouvne »

Stony wrote:
Kramme B wrote:Det ville være rigtig dejligt hvis nogen kunne tage "Hansa Teutonica" med, da det var en god oplevelse jeg havde med det spil sidste år og hvis andre er friske på at slæbe det med vil jeg da ikke stå tilbage for et spil "Arkham Horror" :)
Jeg stikker det under armen.
Jeg formoder det Stony stikker under armen er Hansa Teutonica - som formuleringen falder, kunne der var tale om enten det ene eller det andet. Ikke for at være ordkløver, men bare for at forhindre misforståelser... :)
frouvne, administrator

Image
Post Reply