Shogun, Frederiksberg, lørdag d. 21. august

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Gottschalck
Posts: 4
Joined: Sat Jun 05, 2010 4:32 pm
Location: Frederiksberg

Shogun, Frederiksberg, lørdag d. 21. august

Post by Gottschalck »

Hey

Som den artige bruger jeg er, opretter jeg nu et nyt arrangement, også selvom det sidste blev totalt ignoreret :roll:

Shogun! Jeg har en samurai-fetich for tiden, og elsker de her erobre/bygge op/plotte mod hinanden spil. Shogun er, så vidt jeg har forstået, en videreudvikling af Wellenstein, som også er et glimrende spil. Læs mere om Shogun her.
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/20551/shogun

Sted: Frederiksberg, tæt ved Nørrebro. Aldersgruppe: Helst over 25. Tid: 18.30 -> ?

Først til mølle. Det er et ikke-ryger/ikke-druk arrangement. Foretrækker hvis I ikke er et kærestepar!
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Shogun, Frederiksberg, lørdag d. 21. august

Post by Sir William »

Nu håber jeg da der kom nogle til dit arrangement, men ellers vil jeg råde dig til følgende:

- Varsle i god tid (24 timer før er ikke god tid, da vi vist nok er en del herinde som har børn og famile, du frabeder dig jo kærestepar. Hvorfor egentlig?)
- Måske oprette tråden under arrangementer og ikke under spillevenner
- Oprette en tråd under spillevenner, hvor du søger en mere fast gruppe af spillere ud fra dine kriterier. Så kan du måske finde nogle som du kan have "faste" aftaler med.

Hvis du er til Japan og samuraier, så må du jo næsten se frem til Shogun Total War 2.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Shogun, Frederiksberg, lørdag d. 21. august

Post by Gunness »

Jeg kan kun sekundere Sir William og sige, at det nok er en god idé at være ude i lidt bedre tid, så er der nok nogen, der skal bide på krogen :)
Håber jeres spil gik godt.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply