Jeg låner gerne mit eksemplar ud. Jeg kan træffes ved nørreporrt 8:45 og 14:45 man-ons-fre og ellers ved IT-universitetet samme dage.Khaniyan wrote:Jeg kunne virkeligt gerne tænke mig at prøve Battlelore 2nd edition. Så hvis nogen har det og er villige til at låne det ud i københavnsområdet, så lad mig vide
Lån-et-spil tråden
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Re: Lån-et-spil tråden
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 26 times
Hej
Jeg er lidt på forkant - men hellere det end for sent på den!
Den 24/10 til den 26/10, skal vi have spilweekend og i den forbindelse kunne vi rigtig godt tænke os at låne Lords of Waterdeep - evt. med udvidelse.
Jeg har pt. et-fra-biblioteket-lånt-eksemplar som jeg desværre snart skal af med igen - og det tog mig en hel de måneder før jeg fik det efter at have reserveret det. Så det tør jeg ikke satse på at have igen den tid.
Jeg bor I Helsingør, så er der en i det område som vi låne sit eksemplar til mig, ville det være rigtig godt. Og selvfølgelig låner jeg også ud hvis der skulle være noget spændende i min samling.
På forhånd tak.
Jeg er lidt på forkant - men hellere det end for sent på den!
Den 24/10 til den 26/10, skal vi have spilweekend og i den forbindelse kunne vi rigtig godt tænke os at låne Lords of Waterdeep - evt. med udvidelse.
Jeg har pt. et-fra-biblioteket-lånt-eksemplar som jeg desværre snart skal af med igen - og det tog mig en hel de måneder før jeg fik det efter at have reserveret det. Så det tør jeg ikke satse på at have igen den tid.
Jeg bor I Helsingør, så er der en i det område som vi låne sit eksemplar til mig, ville det være rigtig godt. Og selvfølgelig låner jeg også ud hvis der skulle være noget spændende i min samling.
På forhånd tak.
Du er en champ, jeg sender en PM!digter wrote:Jeg låner gerne mit eksemplar ud. Jeg kan træffes ved nørreporrt 8:45 og 14:45 man-ons-fre og ellers ved IT-universitetet samme dage.Khaniyan wrote:Jeg kunne virkeligt gerne tænke mig at prøve Battlelore 2nd edition. Så hvis nogen har det og er villige til at låne det ud i københavnsområdet, så lad mig vide
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 587 times
- Been thanked: 658 times
Slet.
Bestilt: Explorers of Navoria, Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Unconscious Mind, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall, Bable, Peacemakers, An Age Contrived
Seneste: Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall, Bable, Peacemakers, An Age Contrived
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg har et RoboRally, men det er ikke komplet. Der mangler 4 plader, reference kort og regler, men de kan sikkert findes på nettet. Kort, figurer og chits er 100% som de skal være, og jeg tvivler på at de nogensinde er blevet brugt.
Min kone arbejder i Roskilde, så hvis du er interesseret, kan vi finde ud af noget i den forbindelse.
Min kone arbejder i Roskilde, så hvis du er interesseret, kan vi finde ud af noget i den forbindelse.
- digter
- 500+ indlæg
Pm sendtLarsine wrote:Jeg har et RoboRally, men det er ikke komplet. Der mangler 4 plader, reference kort og regler, men de kan sikkert findes på nettet. Kort, figurer og chits er 100% som de skal være, og jeg tvivler på at de nogensinde er blevet brugt.
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Jeg har et komplet Roborally hvis det er?digter wrote:Pm sendtLarsine wrote:Jeg har et RoboRally, men det er ikke komplet. Der mangler 4 plader, reference kort og regler, men de kan sikkert findes på nettet. Kort, figurer og chits er 100% som de skal være, og jeg tvivler på at de nogensinde er blevet brugt.
- digter
- 500+ indlæg
Endnu bedre! sms sendtGoblen wrote:Jeg har et komplet Roborally hvis det er?digter wrote:Pm sendtLarsine wrote:Jeg har et RoboRally, men det er ikke komplet. Der mangler 4 plader, reference kort og regler, men de kan sikkert findes på nettet. Kort, figurer og chits er 100% som de skal være, og jeg tvivler på at de nogensinde er blevet brugt.
Bump!
Er der nogen der ligger inde med Keyflower eller The Golden Ages, saa vil jeg maegtigt gerne proeve dem.
http://boardgamegeek.com/boardgame/122515/keyflower
http://boardgamegeek.com/boardgame/164338/golden-ages
http://boardgamegeek.com/boardgame/76417/poseidon
Er der nogen der ligger inde med Keyflower eller The Golden Ages, saa vil jeg maegtigt gerne proeve dem.
http://boardgamegeek.com/boardgame/122515/keyflower
http://boardgamegeek.com/boardgame/164338/golden-ages
http://boardgamegeek.com/boardgame/76417/poseidon
Last edited by Stunke on Sat Jan 17, 2015 7:00 pm, edited 1 time in total.
It's about playing games, not owning games.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 587 times
- Been thanked: 658 times
Bor på Amager - du må meget gerne låne mit eksemplar. Hvis det ikke er for langt væk.
Bestilt: Explorers of Navoria, Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Unconscious Mind, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Jeg vil stadig gerne laane: Poseidon og Golden Ages. Er der nogen der ligger inde med een af disse?
It's about playing games, not owning games.