Lån-et-spil tråden

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
jesper_j82
Posts: 2
Joined: Thu Oct 13, 2016 6:47 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Lån-et-spil tråden

Post by jesper_j82 »

Hej,

Jeg er helt ny i brætspilsuniverset og mangler derfor en del spil, men har fundet frem til nogle stykker, jeg tænker kunne være de første vi prøver herhjemme. Jeg har oprettet en købstråd også, men hvis der er en eller flere venlige sjæle som sidder inde med et af disse spil, er vi meget interesseret i at låne det, og prøve og se om det er et vi gerne vil investere i. :)

Resistence: Avalon eller original

one night Ultimate werewolf

Ghost stories

Pandemic 2nd edition

Shadows over camelot

Ticket to ride: Europe + 1910 eller 1920 expansion

King of tokyo

Smallworld

Dead of Winter

Puerto rico

Spyfall

På forhånd mange tak,

Jesper
mtdj
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Thu Feb 26, 2015 11:49 pm
Favoritspil: Mage Knight
Arkham Horror 2nd ed.
High Society
Location: Kastrup

Re: Lån-et-spil tråden

Post by mtdj »

jesper_j82 wrote:Hej,

Jeg er helt ny i brætspilsuniverset og mangler derfor en del spil, men har fundet frem til nogle stykker, jeg tænker kunne være de første vi prøver herhjemme. Jeg har oprettet en købstråd også, men hvis der er en eller flere venlige sjæle som sidder inde med et af disse spil, er vi meget interesseret i at låne det, og prøve og se om det er et vi gerne vil investere i. :)
Hej Jesper

Velkommen til! Hvis ikke du er klar over det, kan man låne en masse forskellige spil på biblioteket. Hvis du går på bibliotek.dk, kan du bestille rigtig mange spil hjem til et bibliotek i nærheden af dig og låne dem i en måneds tid. De har selvfølgelig ikke de helt nyeste, men det er også ofte ligemeget, syntes jeg... Jeg har laven en meget hurtig søgning du kan følge nedenfor.
Spilsøgning på biblioteket
Mine spil
Tlf: 40 52 34 56
/Tonny
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Stunke »

Hej brætnørder,

jeg kunne virkeligt godt tænke mig at låne REX final Days of an Empire. Det ser ud som om at spillet ville passe vores gruppe rigtigt godt, men vi er åbenbart en vægelsindet flok for vi kan ikke rigtigt gennemskue hvilke spil der falder i god jord før vi har spillet dem et par gange så hvis nogen har en udgave de gerne vil låne ud vil jeg mægtigt gerne prøve det.

Hvis du har en kopi du er ved at sælge er jeg ret sikker på at du kan garantere et salg hvis du låner spillet ud først... :lol:
It's about playing games, not owning games.
SmoothOperator
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 24
Joined: Fri Oct 06, 2017 10:06 pm

Re: Lån-et-spil tråden

Post by SmoothOperator »

Jeg er ny i brætspils-verdenen, og har fundet frem til nogle spil jeg godt kunne tænke mig at prøve:

1. Dominion
2. LOTR LCG
3. Warhammer Quest ACG
4. Memoir 44'

Jeg bor i kbh/amager/ørestad

Fedt forum i/vi har jer/os her :)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Gunness »

LotR kan jeg godt hjælpe med :) Bor i Tårnby ca 2 km fra Ørestad.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Stunke »

Er der nogen der ligger inde med en udgave af Dark Moon som de gerne vi låne mig?

Jeg bor i Herlev/Mørkhøj/Søborg området.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Goblen »

Har bestilt Spirit Island fra Vengeful og der er en chance for det kommer hjem til maj. Skal bruge det på en heldagsevent jeg har d. 19 maj, så hvis det ikke når at komme hjem kan jeg så låne en kopi fra en på Sjælland?
User avatar
Gregaria
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Sun Jun 27, 2010 8:39 pm
Location: Gundsømagle
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Gregaria »

Goblen wrote:Har bestilt Spirit Island fra Vengeful og der er en chance for det kommer hjem til maj. Skal bruge det på en heldagsevent jeg har d. 19 maj, så hvis det ikke når at komme hjem kan jeg så låne en kopi fra en på Sjælland?
Jeg har en kopi med udvidelsen, kan nemt fjernes hvis det ønskes. Det er kun tre decks man skal fjerne kort fra, spillet befinder sig i Gundsømagle, nord for Roskilde.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Goblen »

Gregaria wrote:
Goblen wrote:Har bestilt Spirit Island fra Vengeful og der er en chance for det kommer hjem til maj. Skal bruge det på en heldagsevent jeg har d. 19 maj, så hvis det ikke når at komme hjem kan jeg så låne en kopi fra en på Sjælland?
Jeg har en kopi med udvidelsen, kan nemt fjernes hvis det ønskes. Det er kun tre decks man skal fjerne kort fra, spillet befinder sig i Gundsømagle, nord for Roskilde.
Fedt! Mange tak. Skriver lige til Vengeful om leverance. Vender tilbage så hurtigt jeg kan.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Stony »

Hvis alt andet kikser, kan jeg også stille mit eksemplar ud i skuret til afhentning når det passer dig.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Goblen »

Stony wrote:Hvis alt andet kikser, kan jeg også stille mit eksemplar ud i skuret til afhentning når det passer dig.
Hej Stony,

Tak for det - det unægteligt tættere på, og på vej hjem fra job :-) Fantastisk at I begge træder til på den her måde.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Goblen »

Hejsa.

Vengeful mener ikke det kommer hjem til d. 19. Jeg vil meget gerne låne dit eksemplar Steen. Skriver til dig i PB :-)
Cookiemonster
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 14
Joined: Wed Feb 11, 2015 3:55 pm

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Cookiemonster »

Hejsa,
Da dette spil nærmest er en umulighed at købe for menneskepenge eller opdrive, vil jeg høre om der er en i eller omkring København, som vil låne dette spil ud:
Napoleon’s Triumph

https://boardgamegeek.com/boardgame/180 ... ns-triumph

PS:
Jeg har aldrig prøvet denne tråd før, så jeg skylder helt sikkert noget lånekarma :D
Post Reply