In the Year of the Dragon

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

In the Year of the Dragon

Post by Stony »

Der er efterhånden lavet en del forskellige implementeringer af forskellige brætspil. Jeg snublede lige over denne, og kunne ikke mindes at nogen havde skrevet om det før.

Man kan enten køre spillet direkte fra nettet, eller vælge at downloade det.

AI'en virker ikke super-skarp. Men det er sikkert fint for dem, der trænger til at få pudset den rustne taktik af..... Allan.... 8)

http://www.bang-madsen.dk/dl/YOTD_v1.1.swf
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: In the Year of the Dragon

Post by Gunness »

Stony wrote:Men det er sikkert fint for dem, der trænger til at få pudset den rustne taktik af..... Allan.... 8)
Jeg takker for ikke at blive nævnt i denne sammenhæng, selv om jeg vist ikke var voldsomt langt foran herr forumbestyrer :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: In the Year of the Dragon

Post by Frouvne »

Ethvert forsøg på at bortforklare nederlaget tror jeg, jeg vil slippe dårligt fra, for den dårlige start blev fulgt op af en endnu dårligere fortsættelse. Og i afslutningen gik det grueligt galt... :roll:
frouvne, administrator

Image
Post Reply