Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Hvad er din holdning til internettjenesterne facebook og twitter? Bruger du dem?
Niks. Jeg er på mange områder en ret privat person, så det kæmpe snage-element, der er i Facebook, er ikke lige mig. Det er ellers lidt sjovt, for på mange måder burde detmedie tiltale mig, men det gør det ikke. Jeg overvejede, om jeg så 'burde' kaste mig over Twitter, men det kan også hurtigt virke ligegyldigt, så det har jeg ikke beskæftiget mig meget med.
Hvordan bruger du boardgamegeek? Er det de personlige kommentarer, reviews, dine geekbuddies præferencer eller noget helt andet, du navigerer rundt efter og bliver inspireret af?
Jeg kigger med jævne mellemrum på 'Hot'-listen for at se, hvad majoriteten kigger på af spil for tiden. Dernæst tjekker jeg top-listen over indlæg samt geeklists for at se, om der er noget, der frister. En sjælden gang går jeg ind og ser, om nogle af mine geekbuddies har skrevet noget spændende for nylig. Men pt. bruger jeg ikke BGG særlig meget - jeg har haft en periode på et par måneder, hvor jeg har spillet for lidt, så jeg gør mere ud af at få spillet nogle flere brætspil for tiden :)
Post Reply