Demigod på tilbud, kun idag

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Demigod på tilbud, kun idag

Post by netsapiens »

http://www.stardock.com/media/mailers/Demi.htm

$7.50 virkeligt godt spil, især til den pris. Bemærk dog at det absolut er bedst i multiplayer, så hvis man ikke kan lide at spille med og mod fremmede, så bør man holde sig væk.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Demigod på tilbud, kun idag

Post by Foppwin »

Men "Heroes of newerth" er en del bedre. Det er en remake af det legendariske DotA. Jeg har spillet både DemiGod og HoN, men intet slår HoN.

Efter 200 spil har jeg afinstalleret det - det styrede mig ikke omvent.

Det er i Closed beta, og jeg har 3 invites tilbage, hvis nogle skulle være interesseret.

Det er rent multiplayer. fungere bedst i 5 mod 5, og man skal forvente at de første 30-40 spil er ren slagtning.
Danny

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Demigod på tilbud, kun idag

Post by netsapiens »

Jeg har prøvet HoN... jeg afinstallerede det efter at jeg kun mødte kæmpe idioter i spillet.. fandt aldrig ud af om det var godt. Det var ikke min tid værd at trækkes med folk som opretter spil der hedder "noobs only" og derefter sviner alle som ikke performer som de ønsker det.. og det var i træning det her.
Til gengæld har jeg logget en spandfuld timer i League of Legends, som i øvrigt er gratis og også særdeles tilfredsstillende. Der er også rummelige mængder af skvadderhoveder, men jeg har efterhånden en pæn friends list med folk der er flinke.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Demigod på tilbud, kun idag

Post by Foppwin »

Ja, der er mange noobie games hvor folk har spillet 200 spil og bliver skide sure på folk der laver fejl.
Danny

Image
Post Reply