Hearts of Iron 3

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Hearts of Iron 3

Post by netsapiens »

Hvis nogen skulle have lyst og blod på tanden, så er Hearts of Iron 3 udgivet, og ifølge tidlige anmeldelser så er det noget af en kleppert at give sig i kast med.

Jeg holder mig personligt fra det, så jeg kan ikke give noget input.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hearts of Iron 3

Post by Oseali »

Har anskaffet mig spillet, og har spillet et par timer, og kan kun sige wauh, der er mange ting som man skal tage stilling til. Heldigvis kan man få AI til at foretage sig en række af tingene, selv enhederne kan automatiseres til at udføre ordrer, så det er faktisk ganske udemærket.

Min gamle computer har dog en anelse besvær med at trække det, så tidsenheden er en time, så en dag kan godt tage lidt tid :)

Så hvis man syntes at WiF er fedt, er det her nok udemærket, der er også multiplayer, både med mulighed for co-op til samme land osv.
Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Hearts of Iron 3

Post by Foppwin »

Er lige gået i gang med det, men synes det er en smugle langsomt i forhold til 2'eren. Jeg bankede Tyskland med Polen i 2'eren ved at opfinde infantary '42 i '38, og så opgradere alle tropperne, og gå i gang med at banke Tyskerne :)

Det prøver jeg så også i 3'eren, men synes at tiden går noget langsom.
Danny

Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hearts of Iron 3

Post by Oseali »

Venter til patch 1.2 skulle løse mange af de nuværende problemer.. Bl. a. speed og problemer med at spillet crasher
Image
Post Reply