Danmark på kortet

Her er små spilrelaterede opgaver velkomne.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Danmark på kortet

Post by Gunness »

Mik wrote:Spillet er Der Fliegende Holländer, Parker Spiele, 1992.
Og kortet er iøvrigt tegnet af Franz Vohwinkel.
Af bare stædighed begyndte jeg at bladre Teubers spil-o-grafi igennem, men DFH var en af de titler, jeg slet ikke overvejede at klikke ind på.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Danmark på kortet

Post by Robert »

Bugge wrote:Map#11 er "Third Reich" Avalon Hill udgaven.

S
Naturligvis. Jeg syntes, at det var en nem opgave - men der skulle sikkert en garvet krigsspiller til for at knække den.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Danmark på kortet

Post by Mik »

Robert wrote:
Bugge wrote:Map#11 er "Third Reich" Avalon Hill udgaven.

S
Naturligvis. Jeg syntes, at det var en nem opgave - men der skulle sikkert en garvet krigsspiller til for at knække den.
Hmrpmfh!
Jeg er sikker på, at spillet var i mine tanker, da jeg så din ledetråd - men af en eller anden grund fik jeg åbenbart aldrig kigget nærmere på spillet på BGG.
Image
Post Reply