Tak...!

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Joan
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Tue Jan 06, 2009 9:38 pm
Favoritspil: Søger mænd og kvinder i alderen 40-55, der har lyst til at danne en brætspilgruppe, der mødes privat månedligt på fast basis. Jeg er medium ryger.
Jeg har mange favoritspil. Nogle af dem er: Cranium, Bezzerwizzer, På sporet af ordet, Risk, Cluedo, Tankespind, Backgammon, Galatea ekspeditionen m. fl. Jeg vil også gerne lære nye spil.
Location: Storkøbenhavn/Gentofte

Tak...!

Post by Joan »

Jamen tusinde tak for jeres gode respons! Jeg er glad for at høre, at medlemmerne herinde er fra mange aldersklasser, og også at der findes mange spillegrupper.
Consim er helt nyt for mig, men det kan jeg godt se vil være en mulighed.
Det er korrekt, at jeg indtil nu nok primært har spillet spil i "selskabsgenren", som én bemærker, og det er nok fordi, det bare har været sådan. Men jeg vil meget gerne lære nye voksenspil at kende. Skal bare lige lære dem, men det gør man jo først og fremmest ved at spille dem. :D
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Tak...!

Post by netsapiens »

sådan er vi bare :)

Du ramte måske bare forkert, men jeg vil alligevel påpege at hvis du trykker "nyt emne", så laver du et helt nyt emne, også kaldet en forum"tråd", hvorimod hvis du klikker på "skriv indlæg" å laver du et indlæg i den eksisterende tråd, som du måske ville i dette tilfælde.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Joan
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Tue Jan 06, 2009 9:38 pm
Favoritspil: Søger mænd og kvinder i alderen 40-55, der har lyst til at danne en brætspilgruppe, der mødes privat månedligt på fast basis. Jeg er medium ryger.
Jeg har mange favoritspil. Nogle af dem er: Cranium, Bezzerwizzer, På sporet af ordet, Risk, Cluedo, Tankespind, Backgammon, Galatea ekspeditionen m. fl. Jeg vil også gerne lære nye spil.
Location: Storkøbenhavn/Gentofte

Re: Tak...!

Post by Joan »

Du har helt ret! :D

Jeg ville have skrevet i den anden tråd, men kom så til at oprette en ny tråd. Jeg skal vist lige have det lært - føler mig stadig noget grøn :mrgreen:
Post Reply