Hall of Fame - nomineringer modtages

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hall of Fame - nomineringer modtages

Post by Frouvne »

De nærmere omstændigheder omkring antal nominerede spil, hvor mange spil man kan stemme på, hvor mange runders afstemning der vil være etc. foreslår jeg, at vi overlader til juryen at bestemme.

Bemærk at forslag til nomineringer skal være afgivet inden november måneds udløb!
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Hall of Fame - nomineringer modtages

Post by netsapiens »

Michael Barnes har været sød nok og skrive en artikel der faktisk på bedst mulige vis dokumenterer hvorfor Magic The Gathering bør være i en Hall of Fame, så jeg supplerer lige min nominering med en reference:
http://www.gameshark.com/features/542/p ... hering.htm
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hall of Fame - nomineringer modtages

Post by Robert »

Le Havre udmærker sig helt klart ved at være gennemtænkt og usædvanlig godt. Skriv det gerne på listen.
Ups. Jeg overså fristen på toppen af side 2.
:oops:
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hall of Fame - nomineringer modtages

Post by Frouvne »

Robert wrote:Le Havre udmærker sig helt klart ved at være gennemtænkt og usædvanlig godt. Skriv det gerne på listen.
Ups. Jeg overså fristen på toppen af side 2.
:oops:
Ja, juryen voterer i disse dage. Der vil snarligt blive sat gang i løjerne! :) Jeg kan ikke udtale mig på juryens vegne, men personligt er jeg dog af den overbevisning, at et spil for at kunne blive optaget på en Hall of Fame skal have vist sin holdbarhed og at man derfor vil vente et par år med at inkludere spil fra 2008.
frouvne, administrator

Image
smukfyre85
Posts: 3
Joined: Wed Dec 17, 2008 2:06 am

Re: Hall of Fame - nomineringer modtages

Post by smukfyre85 »

Om Eufrat og Tigris. Det er et af de spil, der førte mig ind i bgg, og det er en af dem, hvor reglerne er enkle at tilpasse, som du kan forklare dem for nogen, vil de ikke forstår dem første gang.
Post Reply