Flere aktive brugere?
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 389 times
- Been thanked: 434 times
Re: Flere aktive brugere?
Jeg leger pt. med Joomla, som i alt fald i øjeblikket er den mest populære open source CMS-løsning. Det er ret vildt, hvad man kan. Alt andet lige vil jeg tro, at det kunne være et godt udgangspunkt. Der findes også forskellige admin-løsninger, så man kan lade lanceringen af artikler være mere eller mindre brugerstyret.
Bestilt: The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, 7th Citadel, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2, Tamashii, Knarr, Septima, Evacuation, Evenfall
Seneste: Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2, Tamashii, Knarr, Septima, Evacuation, Evenfall
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 374 times
- Been thanked: 517 times
Ja, der er heldigvis flere veje at gå. Joomla ser helt sikkert lækrere ud. Fordelen ved phpBB3-portalen er at den er skræddersyet til at håndtere de data, der kan hentes fra forum-delen. Så alt afhængigt af hvad der bliver mest centralt i en ny version af GermanGames.dk, kan der være fordele og ulemper ved begge løsninger.Gunness wrote:Jeg leger pt. med Joomla, som i alt fald i øjeblikket er den mest populære open source CMS-løsning. Det er ret vildt, hvad man kan. Alt andet lige vil jeg tro, at det kunne være et godt udgangspunkt. Der findes også forskellige admin-løsninger, så man kan lade lanceringen af artikler være mere eller mindre brugerstyret.
frouvne, administrator

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 116 times
...jeg kom lige til at kigge på beskrivelserne under de enkelte underfora....
Nyheder fra GermanGames.dk
Her kan du læse mere om nye spil på lager....
Ehm....
Nyheder fra GermanGames.dk
Her kan du læse mere om nye spil på lager....
Ehm....

Sidst spillet:

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 389 times
- Been thanked: 434 times
Haha, den var god. Så vidt jeg ved, er der stadig masser af spil på lager - butikken er bare lukket 

Bestilt: The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, 7th Citadel, Dark Quarter, Through Ice & Snow