Pimp din udgave af GermanGames.dk forum

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Pimp din udgave af GermanGames.dk forum

Post by Frouvne »

Hele logo-diskussionen har åbenbaret, at der åbenbart er forskellige opfattelser af, hvordan vores forum skal se ud. Det kan jo nok ikke overraske nogen. Både Helle og Brian har ligeledes i de seneste dage ladet kommentarer falde, der tyder på, at nogle syntes - og nok med rette - at forum ser en smule kedeligt ud. Det er svært at være meget uenig, men for undertegnede handler det også om funktionalitet og her er det i mine øjne ofte lettere at navigere, hvis der ikke er for mange forstyrrende elementer. Nå, men man har jo den smule valgfrihed, at man altid kan vælge at gå ind i sit Brugerkontrolpanel og blandt sine Boardindstillinger kan vælge at skifte Min boardtypografi. Der er p.t. kun to muligheder at vælge imellem - men til gengæld er der meget synlige forskelle imellem dem. Jeg valgte med vilje den nuværende, for at lette overgangen fra den forrige version af forum, men sjæle der gerne vil se lidt forandring, kan eksperimentere med det alternative udseende.

God fornøjelse! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Pimp din udgave af GermanGames.dk forum

Post by Neumann »

Med browserudvidelsen Stylus er der helt frie rammer - lige nu ser boardet sådan ud hjemme hos mig:
gg.jpg
gg.jpg (41.24 KiB) Viewed 3185 times
Post Reply