Nyt spam-filter på forum. Rapporter venligst fejl.

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Nyt spam-filter på forum. Rapporter venligst fejl.

Post by Frouvne »

Vi forsøger os med et nyt spam-filter, således at vi forhåbentlig i fremtiden kan springe den manuelle registrering over. Oplever du nogle fejl, der kunne have relation hertil, vil jeg meget gerne høre om dem. Du skal også være meget velkommen til at lokke nye brugere til, der dermed kan teste vores nye tilmeldingsprocedure! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Siden har i dag været nede i en periode med en kritisk fejl. Da jeg formodede det kunne have noget med disse justeringer at gøre tilbagestillede jeg efter bedste evne de udførte ændringer. Efter at have haft kontakt til min udbyder viste det sig dog, at det var hos dem fejlen lå, da de havde problemer med nogle af deres MySQL-servere. Jeg har derfor igen installeret nævnte spam-filter. Med disse rettelser er der naturligvis igen mulighed for at undertegnede har fået lavet nogle fejl, så tilbagemeldinger er som altid velkomne, hvis man oplever noget uventet.

På forhånd tak!
frouvne, administrator

Image
Post Reply