Trackmania

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Trackmania

Post by Andrea »

Efter atter at have fræset gennem en række baner må jeg igen anbefale Trackmania - et fremragende bilspil, som kan downloades på http://www.trackmania.com

Man kan også købe to udvidelser af spillet, hvis man vil have endnu flere udfordringer.

Det går stærkt, og det er vildt sjovt! Wrooooooooom! :P
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Det ligner jo bare en poleret udgave af legendariske Geoff Crammonds Stunt Car Racer fra 1989. Som en sand patriot tvivler jeg naturligvis på at noget kan leve op til originalen! :wink:



Image
Screenshot fra originalen
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Image
Screenshot fra originalen
... det der billede er jo p*ssegrimt! Og kan du så få prøvet Trackmania, makker! :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Frouvne wrote: Image
Screenshot fra originalen
... det der billede er jo p*ssegrimt! Og kan du så få prøvet Trackmania, makker! :D

Nu er det jo ikke bare mig, men også min Commodore 64, du fornærmer! :wink:

Jeg så netop, at det kommer på Nintendo DS (som vi jo for nyligt er kommet i besiddelse af et eksemplar af) - og det ser da blæret ud!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

Ah, Stunt car Racer...Det blev til mange hyggelige timer
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Trackmania

Post by Andrea »

Nyt gratis Trackmania-spil - læs mere her: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=130758
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re:

Post by Gunness »

Andrea wrote: ... det der billede er jo p*ssegrimt! Og kan du så få prøvet Trackmania, makker! :D
Der røg lige et par virtuelle springskaller til Roskilde. Altså, altså, altså, det er jo - som Allan skriver - legendariske (!) Geoff Crammond, der har lavet SCR, og det er og bliver et forrygende spil.
Crammond er i øvrigt manden bag 10.000-baners genistregen The Sentinel plus hele Grand Prix-serien, der excellerede i lækre detaljer og troværdigt gameplay.
Så må vi venligst bede opkomlingen Trackmania om at tøffe i pitstop, så maestro Crammond kan få den plads han fortjener.
Frouvne wrote:Nu er det jo ikke bare mig, men også min Commodore 64, du fornærmer! :wink:
Det ligner ellers Amiga-versionen 8)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Trackmania

Post by Frouvne »

Det kan være at tiden er ved at være moden til en Commodore 64-tråd! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Trackmania

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Det kan være at tiden er ved at være moden til en Commodore 64-tråd! :D
Det må være der, hvor alle de gamle mænd kan sidde og længes tilbage til de gamle, gamle dage ;)
Og Gunnees - du er for langsom! :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Trackmania

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Frouvne wrote:Det kan være at tiden er ved at være moden til en Commodore 64-tråd! :D
Det må være der, hvor alle de gamle mænd kan sidde og længes tilbage til de gamle, gamle dage ;)
Og Gunnees - du er for langsom! :D

De gamle mænd flokkes omkring de unge piger... :wink:

Indtil der bliver tændt for en Commodore 64 naturligvis!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Trackmania

Post by Gunness »

Frouvne wrote:Det kan være at tiden er ved at være moden til en Commodore 64-tråd! :D
Det må siges. Så kan vi holde skansen med The Last Ninja, Elite og Defender of the Crown, mens de unge lømler sikkert vil hævde, at de engang har set et Flash-spil med en pingvin, der var lige så flot. Bah. Bah bah bah!
C64, here we come!
Andrea wrote:Og Gunnees - du er for langsom!
Nej, jeg er velovervejet, det er noget andet ;)

Og for lige at understrege, at C64 er, hvor de unge, smukke og rige er - her endda i b(l)ærbar udgave:
Image
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Trackmania

Post by Andrea »

Gunness wrote:Nej, jeg er velovervejet, det er noget andet ;)
... der skulle alligevel gå næsten to måneder, før du turde skrive det indlæg? Meeeeget interessant ;)

Men så lad os da tage et par nostalgi-videoer:
Reklame
Musikvideo
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Trackmania

Post by Rune Petersen »

Damn, nostalgiflip af de store. Heldigvis er den gamle brødkasse nogenlunde perfekt emuleret nutildags så man kan få spoleret sine ungdomsminder. Utroligt hvad man accepterede dengang som spilbart (Stunt Car Racer er nærmest uspilleligt med sine 2 frames i sekundet når det går vildt for sig :lol: ). Last Ninja, Paradroid, Uridium, International Karate m.m.fl. er dog stadig supergode!
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Trackmania

Post by netsapiens »

Damn... jeg spillede altså også røven ud af Uridium og paradroid for slet ikke at tale om Elite, som jeg sandsynligvis har lagt flere timer i, end noget andet spil.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Trackmania

Post by Frouvne »

Ja, den gode Andrew Braybrook har ikke levet forgæves! Paradroid og Uridium var også to af mine absolutte favoritter!
frouvne, administrator

Image
Post Reply