Gæt komponenterne!

Her er små spilrelaterede opgaver velkomne.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Gæt komponenterne!

Post by Frouvne »

James Miller har lavet en hurtig lille quiz på The GamesJournal, hvor man skal gætte hvilket spil nogle spilkomponenter, der figurerer på et nærbillede, hidrører fra. Det lyder nok lettere, end det er! Samtidig er det en æstetisk fornøjelse!

Lad os høre hvor mange du kunne svare på!

Link:
http://www.thegamesjournal.com/puzzles/Spot1.shtml
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Ehm.... Ja, jeg gættede da alle de af spillene, som jeg rent faktisk har prøvet. Begge to!
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:Ehm.... Ja, jeg gættede da alle de af spillene, som jeg rent faktisk har prøvet. Begge to!
Jeg blev nok reddet af, at jeg har prøvet lidt flere af de spil, der er afbilledet. Jeg tror, at jeg fik fem rigtige - det var dog også et ret sløjt resultat, da jeg har spillet de 11 af spillene... :oops:
frouvne, administrator

Image
Post Reply