GermanGames i fremtiden?

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Bare lige for at give min mening med om ting som jeg kunne bruge et samlet community til:
  • Kalender funktion, både lokal og international.
    Nyheder, fokus på lokal, men også international á la eksisterende forum
    brugerliste med tilhørende interesser. Jo mere man ved om hinanden, jo lettere er det i sidste ende at invitere fremmede hjem til sig selv, eller ind i ens lille klub.
    foreningsliste, samt links, evt. mulighed for at de små klubber og foreninger kan benytte lukkede områder på eksempelvis forum.
    Erhvervsforum. Tillad butikker at poste deres tilbud og nyheder i et særskilt forum.
    Butiksanmeldelser
    mulighed for at kunne planlægge arrangementer, herunder invitationer, antal gæster, spil, spillængde etc. (Stony's regneark fra Øbrocon i en webversion :) )

Bare lige en hurtig brainstorm. Jeg har travlt med en masse andet, så jeg løber igen. Kommentér eller spørg hvis noget er uforståeliget :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

netsapiens wrote: Erhvervsforum. Tillad butikker at poste deres tilbud og nyheder i et særskilt forum.
Butiksanmeldelser
Begge disse ting er noget, som vi allerede også går med tanker om, og vi er også kommet frem til, at det netop skal være i en del af forum, så forum generelt ikke oversvømmes af reklamer - jeg forestiller mig også, at man skulle have links til butikker - lidt ala mit indlæg tidligere på aftenen, men som opslag, så de ikke forsvinder undervejs, men at man på sigt kan lave forskellige kategorier af links.... det kan også være at admin har en bedre ide til, hvordan formidling af butikker skal arrangeres ...
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

netsapiens wrote:brugerliste med tilhørende interesser. Jo mere man ved om hinanden, jo lettere er det i sidste ende at invitere fremmede hjem til sig selv, eller ind i ens lille klub.
* looking over the list of users and their interests *
Oh my god! He does swing that way. :shock:
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: GermanGames i fremtiden?

Post by Helle »

ozimek wrote:- Hjælp til fortolkning af regler på fremmedsprog og evt. hele oversættelser af regelbøger.
Det er ikke helt det, du foreslår, men jeg er så småt begyndt på en liste, hvor det skulle blive lidt lettere at undgå sprogafhængige spil, når man handler syd for grænsen ... det er en måde at komme uden om de tyske regler på ... men det er klart, at også det engelske kan kræve fortolkning og oversættelse...
Post Reply