Plaster arrangement d. 8. september

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Vi mødes kl. 9.00 for dem, der har lyst til at spise Allans hjemmebagte boller til morgenmad ... hvis man "bare" har lyst til deltage i det sociale og spilleriet, så møder man bare op kl. 10 ... (læs: hvis man ikke tør binde an med de hjemmebagte velduftende bløde boller fra Allans hånd)

Glæder mig til at få spillet lidt - spændt på, hvad Stony finder ud af, at jeg skal spille :wink:

Helle
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg har fået stykket et skema sammen, baseret på to borde med tre deltagere. Jeg nåede ikke at få ønskeliste fra Andreas, som så må vælge et af de to borde fra gang til gang.

Det blev hurtigt klart, at jeg umuligt ville kunne imødekomme alle 5'er ønsker, da der eksempelvis var et spil hvor een person gav det fem, men ingen andre havde givet det noget som helst.
Jeg blev nødt til at gøre brug af et enkelt 1-tals ønske, for at få kabalen til at gå op, men jeg håber folk kan godkende det.

Alle tiderne er naturligvis cirka-tider, og hvis nogle spil trækker ud, kan det være vi slet ikke når den sidste runde. Den sidste runde er under alle omstændigheder meget eventuelt, for det afhænger også af om folk overhovedet har lyst til mere, når vi når dertil. Det er alt sammen ting, vi slet ikke kan vide, før vi står midt i det. Dertil er der afsat en hel time til både frokost og aftensmad. Det er måske for meget, men jeg vil tro der er en chance for at tiderne ikke er helt ved siden af. Der vil uundgåeligt være spil, hvor det ene bord er færdig et stykke tid før det andet. Det er så der det er godt at have nogle gode fillers, som man kan hive frem. :)

kl. 09.00-10.00
Morgenmad
Allan bager for de morgenfriske. Hvis folk er hurtige, kan vi måske allerede komme igang med programmet før klokken ti. ;)

kl. 10.00-12.30
Age of Empires III (Stony, qute, Andreas)
Perikles (Frouvne, Helle, Rune, Jesper)

kl. 12.30-13.30
Frokost
Vi bestiller formodentligvis udefra

kl. 13.30-17.00
Shogun (Rune, qute, Jesper, Andreas)
Traders of Genoa (Helle, Frouvne, Stony)

17.00-18.30
Taluva (Helle,qute,Jesper, Andreas)
Princes of Florence (Stony,Rune,Frouvne)

18.30-19.30
Aftensmad
Karrysuppe. En "almindelig" variant for de krydderi-forskrækkede, og så en anden gryde for dem med hår på brystet og galvaniserede ganer. :D

19.30-21.00
Puerto Rico (qute,Rune,Stony, Andreas)
Bridges of Shangri La (Jesper, Frouvne, Helle)

21.00-23.30
El Grande (Jesper, qute, Rune)
Magna Grecia (Frouvne, Helle, Stony, Andreas)
Last edited by Stony on Tue Sep 04, 2007 9:33 pm, edited 5 times in total.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

...og hvis nogen føler sig fristet af de valgte spil, så er det stadig muligt at hoppe på vognen. Men som tidligere nævnt, er der kun en enkelt plads tilbage.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Det skal da nok blive en god dag! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Som kom Andreas også med på planen.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Wow, super planlægning.
It's going to be ... Legendary!

Tak til Steen.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Tak for igår. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst spillede så mange forskellige spil på een dag. :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Også en stor tak herfra! En herlig dag! God planlægning, god mad og godt selskab med brætspil på bordet! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Mange tak herfra også - for mad, ophold mv. Og selvfølgelig for underholdningen. Der kom lige et par ekstra spil på ønskelisten...
Frouvne wrote:Også en stor tak herfra! En herlig dag! God planlægning, god mad og godt selskab med brætspil på bordet! :D
Jesper Rugård Jensen
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Ja det hele klappede. Vi nåede de fleste spil inden for planlagt tid. Shogun mistede lige efteråret. Ups :D

Det sidste spil var sjovt, men hold op jeg jeg sjældent fået så mange klaps. Ondt ondt spil :lol:

Til gengæld var "can't stop" sjovt. Jeg kan godt lide spil som belønner godt taktisk spil :P
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Ja, tak for mad og arrangement til Stony.

Jeg fik spillet en masse spil .... Tsuro, 2 * Taluva, Traders of Genoa, Lifeboats, Hick Hack, Can't Stop, 2 * For Sale, Perikles og så lige Blokus ... så det var rigtigt dejligt :wink:
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Et bravo skal også lyde herfra. Det var rigtigt godt planlagt og eksekveret. Virkeligt sjovt og hyggeligt.

Jeg fik ligeledes et par titler til ønskelisten. Surt at undertegnede fumlede opsætningen i Shogun for det kunne måske have givet os den sidste sæson med. Men godt gået af Andreas, han er en rigtigt hård nyser at spille med. :)
Post Reply