En ledig plads på onsdag

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

En ledig plads på onsdag

Post by Stony »

Vi er tre styk herfra der spiller onsdag aften. (Anders, Frouvne og undertegnede)

Menuen står på to spil som ingen af os har prøvet før:

Graenaland http://www.boardgamegeek.com/game/24843

samt

Domaine http://www.boardgamegeek.com/game/5737

Det giver så plads til en enkelt spiller mere, såfremt der er nogen der skulle have lyst til at stifte et nærmere bekendtskab med disse. så skal man være velkommen til at springe til.

Vi spiller i København onsdag aften. Jeg kan ikke huske gadenavnet, men det er en sidegade til Ryesgade. Jeg regner med at påbegynde regelgennemgang kl. 19.00. Spiltiden for det ene spil siger 60-90 min, så med regelgennemgang håber jeg at vi kan være færdig med Graenaland ca. 21 til 21.30. Det tager jo gerne lidt længere første gang osv. Herefter en gang Domaine med spilletid på ca. 60 min. Så det lægger nok ca. 2 timer til inkl. regelforklaringer. Så vi arbejder på at være færdige med begge spil inden midnat.

Først til mølle. :)
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Post by APK »

Jeg vil gerne igen melde mig som adhoc substitut.
Har hellere ikke prøvet nogen af spillene. Er det det samme sted som vi spillede Imperial?

mvh
Eivind
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Det er i de "selskabslokaler" som vi sædvanligvis benytter.
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Post by APK »

Perfekt - vi ses kl. 19!
Post Reply