Vordingborg (Sommerhus-) Con

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Vordingborg (Sommerhus-) Con

Post by Stony »

Jeg har luftet ideen før, men nu fik jeg snakket med indehaverne af de to sommerhuse, jeg har tænkt kunne benyttes til en eventuel spille-weekend.

Økonomisk vil det være i den overskuelige ende. Alt afhængig af tilslutning, kan sommehus-leje dækkes med cirka 50-100 kroner pr. næse.

Der er tale om to sommerhuse, som ligger et par hundrede meter fra hinanden. Det ene i første række ud mod vandet.

I det ene hus er der seks sovepladser, heraf en enkelt dobbeltseng.
I det andet er der otte sovepladser, heraf en enkelt dobbeltseng.

Begge sommerhuse har tilhørende have, hvor eventuelle udendørs aktiviteter kan finde sted.

Sommerhusene er lejet ud i det meste af højsæsonen, men jeg har spurgt til en weekend (fra fredag efter fyraften til engang søndag efter aftensmad oder so...) i starten af september.

Er der folk der kunne have interesse i sådan et arrangement? Det bliver i så fald i weekenden 7-9 sept.
Last edited by Stony on Mon Jul 09, 2007 2:54 pm, edited 5 times in total.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg har interessen.

Om jeg har tiden kræver lidt nøjere undersøgelser.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Tidspunktet lyder rigtigt godt for mit vedkommende. Jeg er bestemt interesseret.
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Interesseret
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: Vordingborg (Sommerhus-) Con

Post by Andrea »

Stony wrote: Er der folk der kunne have interesse i sådan et arrangement? Det kunne f.eks. være weekenden 7-9 sept.
Jeg er bestemt interesseret, men ved endnu ikke om jeg kan på det tidspunkt. Første weekend i september skal jeg muligvis til et arrangement ifm. mit arbejde, og anden weekend kan jeg risikere at skulle ud til en event om lørdagen og tage billeder.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Det lyder rigtig spændende.

Det er dog ikke til at sige om jeg lige kan den weekend.
Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2963
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg kunne bestemt også være interesseret. :D
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Post by Black Sea »

Interessen er der bestemt, men kalenderen er usikker endnu ;)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Interessen er bestemt også til stede i vort lille hjem. Sandsynligheden for at vi kan levere en deltager er meget høj og vi vil meget gerne forsøge at arbejde på, at vi begge kan deltage. 8)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Frouvne wrote:Interessen er bestemt også til stede i vort lille hjem. Sandsynligheden for at vi kan levere en deltager er meget høj og vi vil meget gerne forsøge at arbejde på, at vi begge kan deltage. 8)
Altså hvis ikke lige det var fordi det var Sankt Hans i dag, så ville vi allerede have forsøgt at få barnepige ...
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Så fik jeg booket begge sommerhuse. Hvis vi kun bliver 8 personer, vil jeg afbooke det mindste af dem, som kun har 6 sovepladser.

Det bliver i den første weekend i september. (fre. d. 7 til søn. d. 9.) Folk kan dukke op engang efter arbejde om fredagen, og så smutter vi hjem engang søndag. Formodentligvis engang efter aftensmad...?

Jeg kunne ikke få en konkret pris før manden kom hjem og kiggede på det, men det ville formodentligvis samlet blive ca. 2000-2500 hvis vi tog begge huse. Dermed bliver det dyrere end jeg først havde fået forståelsen ville være tilfældet.
Worst case må være 9 personer, hvor vi så tager begge huse, og det er de 2500 der holder stik. Så er det knapt 280 pr. næse i sommehusleje.
Hvis det er de 2000 der holder stik, og vi kan få fuldt hus på 14 personer, kommer vi ned på 143 kroner pr. næse.
Det gælder så som med alle andre sommerhuse, at vi gerne skal efterlade det i samme stand som da vi kom, og det håber jeg alle deltagere vil være villige til at hjælpe med, så der også er pænt og rent når vi går.

Jeg håber det lyder acceptabelt.

Jeg booker selv kalenderen, og regner med at køre derned i bil. Hvis der er folk der vil køre med, skulle der nok kunne blive plads til et par stykker ud over mig selv. Ellers går der tog helt til Vordingborg, og jeg afhenter gerne folk på stationen når jeg først selv er kommet derned.

Nu har folk noget konkret at forholde sig til. Man er velkommen til at tilslutte sig allerede nu, hvilket kan være en fordel hvis der bliver kamp om pladserne. Så er det først til mølle. Ellers vil jeg nok afkræve et svar senest en måned forud for arrangementet, så jeg ved om det bliver til noget, eller om jeg skal afbestille sommerhusene.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Jeg er fortsat interesseret. Skriv mig bare op.

Forhåbentligt ender vi ikke på 280 kr. pr. deltager; man skal jo også regne med udgifter til tog samt forplejning. Tilmed har hele den nærmeste familie sågu' fødselsdag i september, så det bliver i forvejen en dyr måned.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Det lyder godt - vi regner med at være to deltagere her - vi har booket weekenden - men foreløbig kun fra lørdag - skal lige have styr på fredag - så fra fredag til lørdag måske kun en deltager ...

Prisen er fin uanset hvad det bliver, men klart jo flere jo bedre.

Selvfølgelig skal vi nok hjælpe med at gøre rent mm det manglede da bare, når du tager et så glimrende initiativ.

Helle
(og Allan)
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

Er også helt klart interesseret men september er og bliver en BOM måned for mig, vi skal hen i oktober/november for at finde hele weekender :-)
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Jeg skal lige undersøge, om jeg skal arbejde den weekend, inden vi kan sige, om vi kommer.
Post Reply