Vordingborg (Sommerhus-) Con

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg har tilføjet en foreløbig deltagerliste i det oprindelige indlæg, som jeg vil forsøge at holde løbende opdateret.

Såfremt vi bliver fuldtallige, vil det naturligvis være efter først-til-mølle princippet.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Stony wrote:Jeg har tilføjet en foreløbig deltagerliste i det oprindelige indlæg, som jeg vil forsøge at holde løbende opdateret.

Såfremt vi bliver fuldtallige, vil det naturligvis være efter først-til-mølle princippet.
Hvor bindende er ens tilmelding?
Jeg vil gerne med, men der kan jo altid komme et bryllup eller lign. i vejen.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

qute wrote:
Stony wrote:Jeg har tilføjet en foreløbig deltagerliste i det oprindelige indlæg, som jeg vil forsøge at holde løbende opdateret.

Såfremt vi bliver fuldtallige, vil det naturligvis være efter først-til-mølle princippet.
Hvor bindende er ens tilmelding?
Jeg vil gerne med, men der kan jo altid komme et bryllup eller lign. i vejen.
Det er selvfølgelig aldrig 100% bindende, for selvfølgelig kan der komme noget i vejen, eller man kan risikere at lægge sig syg osv. Betragt det som en invitation, og hvis først du har sagt ja-tak, er det fordi du bestemt vil bestræbe dig på at dukke op, og så vil jeg naturligvis også holde en plads reserveret.

Bliver man så forhindret eller fortryder, bør man sige det i så god tid som muligt, så andre har mulighed for at få arrangeret tingene så de kan komme med, såfremt de skulle have lyst.

Man skal også være velkommen til bare at dukke op en (eller flere) dage og spille med. Reserverationerne går primært på sovepladserne.
Hvis man har tænkt sig bare at dukke op en enkelt dag, vil jeg også meget gerne vide det, så det er muligt at planlægge lidt omkring f.eks. frokost og aftensmad.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Denne tråd var en "er der lyst til", og er efterhånden blevet til mere end det. Jeg har oprettet en ny tråd, hvor der bliver taget hånd om tilmelding, planlægning osv.
Last edited by Stony on Mon Jul 09, 2007 11:05 pm, edited 1 time in total.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Stony wrote:
qute wrote:
Stony wrote:Jeg har tilføjet en foreløbig deltagerliste i det oprindelige indlæg, som jeg vil forsøge at holde løbende opdateret.

Såfremt vi bliver fuldtallige, vil det naturligvis være efter først-til-mølle princippet.
Hvor bindende er ens tilmelding?
Jeg vil gerne med, men der kan jo altid komme et bryllup eller lign. i vejen.
Det er selvfølgelig aldrig 100% bindende, for selvfølgelig kan der komme noget i vejen, eller man kan risikere at lægge sig syg osv.
Så vil jeg gerne melde mig på en soveplads.
Image
Post Reply