Louping Louie????

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Helle wrote:På byturen eller Louping Louie????
Begge :) Jeg kan ikke skelne de to fra hinanden - i disse dage kan jeg knap nok købe en CD uden at skulle fejre det med en øl alligevel :) (er også færdig med BA, men nu venter kandidaten jo forude).
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Ok det lyder jo skønt - tillykke med det ... det må være dejligt at have afleveret ... skal du op og forsvare eller bruger man ikke det på dit studie?
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Nej, mit studie er mærkeligt. Jeg fik ikke engang en kvittering for afleveret BA. Det har vi aldrig fået. Og deadlines er også sådan meget so-so. Men mon ikke Lars Qvortrup kan få rettet op på det (Jeg læste Informationsvidenskab på Biblioteksskolen - nu skal jeg forhåbentlig til ITU og drikke kaffe latte på Digital Design og Kommunikation)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Forresten: Jeg kan normalt kun onsdag, men pga. af sommerferie kan jeg alle hverdage i juli. Game on
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

qute wrote:Forresten: Jeg kan normalt kun onsdag, men pga. af sommerferie kan jeg alle hverdage i juli. Game on
hmmmm til de, der har fulgt med i tråden kan jeg nu afsløre en interessekonflikt - uge 26 er nævnt - Qute, som har meldt sig på banen siger nu onsdag, Andrea, som også har meldt sig under flyverfanerne sige tirsdag eller torsdag ...

Mon vi skal vælge en anden uge??????
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Andrea wrote:(apropos så stødte jeg for nogle måneder siden på geeklists over spil, der egner sig til at blive spillet på barer og pubber - det undrede jeg mig meget over dengang).
Man kunne vel sagtens tage et Hive eller et Einfach Genial (rejseudgave) med på et værtshus, og sidde og nørde med det i et hjørne. Noget stort scoretrick er det måske ikke, men who cares - når det nu er brætspilsnørderne man er ude med? :)

Er de spil ikke helt minimalistiske nok, kan jeg foreslå møntspillet Bliss O' Still eller Faidutti's Babylone. Vil man helt undgå opmærksomhed, kan man f.eks. bare sætte sig lige så stille i et hjørne og spise sine Carcassonne vingummi-meeples. :D
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:[...] Vil man helt undgå opmærksomhed, kan man f.eks. bare sætte sig lige så stille i et hjørne og spise sine Carcassonne vingummi-meeples. :D
Har du ikke spist dem endnu?

... jeg har faktisk heller ikke kunnet nænne det ... :oops:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Nej, man spiser da ikke sine spil!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Helle wrote: Mon vi skal vælge en anden uge??????
Så foreslår jeg tirsdag eller torsdag i uge 28 - dvs. d. 10. eller 12. juli :)
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Og nu er datoen fastlagt til tirsdag d. 10. juli (?).

Spilaftenen står på El Grande, derefter et par øl og så Looopin' Louie.

Indtil videre er vi undertegnede, Helle og qute.

Stoffer - er du game?

Og er der andre, der vil lege med? :)
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Jeg kan måske godt d. 10 Juli - jeg skal være frisk til en koncert d. 11 juli (Kirsten Ketsjer!). Men jeg kan prøve at overtale mine bagerste hjerneceller til at tage med :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Andrea wrote:Og nu er datoen fastlagt til tirsdag d. 10. juli (?).

Spilaftenen står på El Grande, derefter et par øl og så Looopin' Louie.

Indtil videre er vi undertegnede, Helle og qute.

Stoffer - er du game?

Og er der andre, der vil lege med? :)
Jeg vil (igen) gerne lige have skrevet i loggen at jeg er imod en tirsdag. Jeg skal jo på arbejde dagen efter, så det er begrænset hvor hårdt jeg kan gå til den(Mht. alkohol).
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

qute wrote: Jeg vil (igen) gerne lige have skrevet i loggen at jeg er imod en tirsdag. Jeg skal jo på arbejde dagen efter, så det er begrænset hvor hårdt jeg kan gå til den(Mht. alkohol).
Det fremgik ellers af Helles indlæg længere oppe, at du godt kunne alle hverdage i juli? Men det er måske det, der er blevet ændret siden pga. rejse senere på året?
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Andrea wrote:
qute wrote: Jeg vil (igen) gerne lige have skrevet i loggen at jeg er imod en tirsdag. Jeg skal jo på arbejde dagen efter, så det er begrænset hvor hårdt jeg kan gå til den(Mht. alkohol).
Det fremgik ellers af Helles indlæg længere oppe, at du godt kunne alle hverdage i juli? Men det er måske det, der er blevet ændret siden pga. rejse senere på året?
Nej nej, alle dage i juli kan gå an. Men ikke hvis det skal blive sent / drikke.
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

qute wrote: Nej nej, alle dage i juli kan gå an. Men ikke hvis det skal blive sent / drikke.
Ok! Personligt havde jeg nu ikke tænkt mig, at det skulle blive senere end 24 (så kan det nemlig også være, jeg får et lift hjem!), og desuden skal jeg tidligt op og spille brætspil dagen efter... :wink:
Post Reply