Stoledansen - Geekstyle

Her er små spilrelaterede opgaver velkomne.
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Beklager, jeg må melde mig ud, BA-opgaven presser sig væmmeligt meget på nu, så jeg har ikke fået kigget på det :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Nå, så må tiden være gået. En mand kastede håndklædet i ringen, og Jens lod aldrig til at ville gøre et forsøg på den tilbageværende stol.

Facitlisten:

De to første spil blev gættet. 1 var Kongekabale og 2. var Braveheart.

3. Her skulle man kigge på den alternative titel til spillet på det første billede. Her finder man det lidt specielle ord Shrek. Andet billede er et tremandsspil, og så skulle det gerne blive til Shrek the 3rd

4. Her viser alle billeder noget så besynderligt som spil der har lilla brikker. De tre gange lille giver filmen "Farven Lilla" / "The Color Purple".

5. Femmeren har ordet Hard med i første billede, og andet billede er en terning -> die. Die Hard.

Så ved jeg ikke om det var for obskurt? :)


Tredje omgang, og der er kun tre stole tilbage. Der skal gættes spildesignere:

1. Image

2. Image

3. Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

2. Andreas Seyfarth
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:Nå, så må tiden være gået. En mand kastede håndklædet i ringen, og Jens lod aldrig til at ville gøre et forsøg på den tilbageværende stol.
Sorry, jeg tror ikke jeg helt forstod hvad den runde gik ud på, og hvad der gjorde nogle svar rigtige og andre forkerte... :?
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jens_Hoppe wrote:Sorry, jeg tror ikke jeg helt forstod hvad den runde gik ud på, og hvad der gjorde nogle svar rigtige og andre forkerte... :?
...at gætte filmtitler. :D
Og den stol du ellers havde taget, blev du mokket ned fra, da en anden helt korrekt gættede på Kongekabale.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Seyfarth er den eneste af dem, jeg havde set et billede af før. Person nummer 1 var der dog ikke den store tvivl i mig om hvem var... og det var det! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Jeg gætter på:
3. Klaus Teuber
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Frouvne wrote:Seyfarth er den eneste af dem, jeg havde set et billede af før. Person nummer 1 var der dog ikke den store tvivl i mig om hvem var... og det var det! :)


Ja, du udbrød ... det ligner en dansker ...

Så jeg vil gætte på den eneste danske designer jeg kender .... Christian Petersen ... om det så var det Allan havde i tankerne .... må Stonys overherredømme vise ...

Det var selvfølgelig en afsløring af, at stolen principielt kan fravristes mig senere ....
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:...at gætte filmtitler. :D
Og den stol du ellers havde taget, blev du mokket ned fra, da en anden helt korrekt gættede på Kongekabale.
Så langt er jeg med. :)

Hvis jeg må formulere mig lidt nørdet, tror jeg at min logiske sans stejlede mod at jeg ikke kunne se, hvordan man entydigt kunne bestemme en filmtitel ud fra billederne - hver serie billeder angiver i mine øjne en række potentielle titler, kun begrænset af ens fantasi. Således syntes jeg, at de tilsyneladende forkerte svar gav god mening, f.eks. 5 = Cube.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jens_Hoppe wrote:hver serie billeder angiver i mine øjne en række potentielle titler, kun begrænset af ens fantasi. Således syntes jeg, at de tilsyneladende forkerte svar gav god mening, f.eks. 5 = Cube.
Det ved jeg godt, og det skrev jeg også til at starte med. Det hele er jo på forsøgsbasis. :)
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Post by APK »

Jeg prøver med:

3. William Attia
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re:

Post by Frouvne »

Stony wrote:[...] Tredje omgang, og der er kun tre stole tilbage. Der skal gættes spildesignere:

1. Image

2. Image

3. Image
Gad vidst hvilke spil de har designet? :shock:

Image
frouvne, administrator

Image
Post Reply