Ølstykke GC - fra IDÉ til Virkelighed

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Ølstykke GC - fra IDÉ til Virkelighed

Post by frostholm »

Opdatering :

Jeg har kastet bolden op i luften, for at se om der var interesse for at lave et arrangement min FDF gruppes mødehytte som ligger i Ølstykke. Hytten ligger i dejlige omgivelser, og har alle faciliteter som det kræves for at få spillet en masse. Overnatning er måske muligt i telt :-)

Jeg har også adgang til en rigtig weekendhytte, men dette kræver betaling, og denne hytte vil kunne rumme 50 personer, og koster mellem 3000-4000 kr for en weekend. Dette er en super mulighed hvis vi havde en forening eller hvis en af deltagerne kunne lege gennem en forening da man så kan få 75% godtgjort.

Dato for arrangement er der ikke noget af, da det i første omgang, var ment som en forespørgsel, men jeg kan se at interessen ser ud til at være der.

Så kan du ikke skrive lidt om hvad du kunne være frisk på, fx 1 dag i vores mødehytte i Ølstykke, eller med overnatning der i telt. Eller den lidt mere forkromede og dyre model.
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Jeg er interesseret. Kommer selvfølgelig an på datoen
Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: Ølstykke GC - fra IDÉ til Virkelighed

Post by Jesper »

Jeg sidder i bestyrelsen i foreningen fantastik.dk, og hvis der indgår bare en smule fantastisk spil, så kan jeg ikke se nogen grund til ikke at gøre det i det regi (men jeg har ikke spurgt).

Det kræver selvfølgeligt at der bliver åbnet for almindelig tilmelding for foreningens medlemmer, men det er vel ikke noget problem. Men det skal selvfølgelig (som et udgangspunkt) være udgiftsneutralt for foreningen.
frostholm wrote:Opdatering :

Jeg har kastet bolden op i luften, for at se om der var interesse for at lave et arrangement min FDF gruppes mødehytte som ligger i Ølstykke. Hytten ligger i dejlige omgivelser, og har alle faciliteter som det kræves for at få spillet en masse. Overnatning er måske muligt i telt :-)

Jeg har også adgang til en rigtig weekendhytte, men dette kræver betaling, og denne hytte vil kunne rumme 50 personer, og koster mellem 3000-4000 kr for en weekend. Dette er en super mulighed hvis vi havde en forening eller hvis en af deltagerne kunne lege gennem en forening da man så kan få 75% godtgjort.

Dato for arrangement er der ikke noget af, da det i første omgang, var ment som en forespørgsel, men jeg kan se at interessen ser ud til at være der.

Så kan du ikke skrive lidt om hvad du kunne være frisk på, fx 1 dag i vores mødehytte i Ølstykke, eller med overnatning der i telt. Eller den lidt mere forkromede og dyre model.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Ellers, hvis fantastik ikke kan træde til, kan jeg forsøge at snakke med foreningen sommerspil, der er fyldt med glade og bombastiske mennesker.


Overnatning i telt lyder spændende, men ikke lige den slutning på dagen jeg normalt forventer mig af en spilleaften :) (+ jeg har ikke noget telt før roskilde festival)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

stoffer wrote:(+ jeg har ikke noget telt før roskilde festival)
har det ikke været en sølle festival hvis du stadig har et telt EFTER festivalen?
(sorry, kunne ikke dy mig)

Jeg er selvf. også frisk på en tur til Ølstykke.
En enkelt dag i sådan et hus er vel alt rigeligt til de fleste, hvis jeg kan antage at vi selv bestemmer hvornår dagen begynder og hvornår den slutter. Så skulle der være rig mulighed for at få lavet en masse leg.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

Ja men hvis vi køre det igennem en anden forening, så er spørgsmålet fra min side, hvad er det for en type mennesker som bliver inviteret, og hvad er deres aldersgrupper , og hvor mange snakker vi om.

Er enig det skal være udgiftsneutralt for den pågældende forening
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Hvis vi snakker fantastik.dk så kan man se publikummet der. Det er vel i høj grad voksne velafbalancerede mennesker :-), der interesserer sig for science fiction, fantasy, horror mv. Heriblandt spil (både brætspil oa).

Der er omkring 100 medlemmer i dag i foreningen, og jeg er ret sikker på at der ikke er så mange, der ville vise sig i tilfælde af at det her blev til noget.
frostholm wrote:Ja men hvis vi køre det igennem en anden forening, så er spørgsmålet fra min side, hvad er det for en type mennesker som bliver inviteret, og hvad er deres aldersgrupper , og hvor mange snakker vi om.

Er enig det skal være udgiftsneutralt for den pågældende forening
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

qute wrote:Jeg er interesseret. Kommer selvfølgelig an på datoen
Det er jeg helt enig i.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Som småbørnsfamilie er det nok mest realistisk at hive en enkelt dag ud af kalenderen...
frouvne, administrator

Image
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

Har snakket lidt med Boris alias black-sea, som uden at vide det sikkert bliver inddraget i planlægningen, og vi er kommet frem til vi forsøger en 1 dags i min mødehytte i Ølstykke, og om 1 år hvis interessen er der og vi er mere sammentømret kan man jo prøve med en weekend con.

Til Frouvnmes børne problem, kunne man jo tage familien med, der er plads nok :-)
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

frostholm wrote:Har snakket lidt med Boris alias black-sea, som uden at vide det sikkert bliver inddraget i planlægningen, og vi er kommet frem til vi forsøger en 1 dags i min mødehytte i Ølstykke, og om 1 år hvis interessen er der og vi er mere sammentømret kan man jo prøve med en weekend con.

Til Frouvnmes børne problem, kunne man jo tage familien med, der er plads nok :-)
Ja, jeg synes også at han skal tage den ene halvdel af familien med ....
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Helle wrote:
frostholm wrote:Har snakket lidt med Boris alias black-sea, som uden at vide det sikkert bliver inddraget i planlægningen, og vi er kommet frem til vi forsøger en 1 dags i min mødehytte i Ølstykke, og om 1 år hvis interessen er der og vi er mere sammentømret kan man jo prøve med en weekend con.

Til Frouvnmes børne problem, kunne man jo tage familien med, der er plads nok :-)
Ja, jeg synes også at han skal tage den ene halvdel af familien med ....
Arrrgh, Helle. Du må da også gerne komme med :wink:
Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Jeg troede I var tre. Det lyder en smule blodigt...
Helle wrote:
frostholm wrote:Har snakket lidt med Boris alias black-sea, som uden at vide det sikkert bliver inddraget i planlægningen, og vi er kommet frem til vi forsøger en 1 dags i min mødehytte i Ølstykke, og om 1 år hvis interessen er der og vi er mere sammentømret kan man jo prøve med en weekend con.

Til Frouvnmes børne problem, kunne man jo tage familien med, der er plads nok :-)
Ja, jeg synes også at han skal tage den ene halvdel af familien med ....
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Post by Black Sea »

frostholm wrote:Har snakket lidt med Boris alias black-sea, som uden at vide det sikkert bliver inddraget i planlægningen...
Det lyder bekendt :D
frostholm wrote:...og vi er kommet frem til vi forsøger en 1 dags i min mødehytte i Ølstykke, og om 1 år hvis interessen er der og vi er mere sammentømret kan man jo prøve med en weekend con.
En weekend-con kræver jo en del planlægning. Samtidig er det en god ting hvis potentielle deltagere har datoen i god tid. Så om et års tid er nok realistisk (skal jo ikke ligge for tæt på andre danske con'er).
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Black Sea wrote:
frostholm wrote:Har snakket lidt med Boris alias black-sea, som uden at vide det sikkert bliver inddraget i planlægningen...
Det lyder bekendt :D
frostholm wrote:...og vi er kommet frem til vi forsøger en 1 dags i min mødehytte i Ølstykke, og om 1 år hvis interessen er der og vi er mere sammentømret kan man jo prøve med en weekend con.
En weekend-con kræver jo en del planlægning. Samtidig er det en god ting hvis potentielle deltagere har datoen i god tid. Så om et års tid er nok realistisk (skal jo ikke ligge for tæt på andre danske con'er).
Og den skal vel hverken hedde ØK-on eller Øbro-con men Øl-con ... eller hvad?
Post Reply