Ølstykke GC - fra IDÉ til Virkelighed

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

qute wrote: Evt. med engangsgrill :D
Altså, jeg er ligeglad med, hvad jeg sætter ild til...
(... og det er så forklaringen på, hvorfor Jens siger, jeg ikke må få en flammekaster! :shock: ).

Men jeg er i hvert fald frisk på at grille og vil gerne hjælpe til med at lave salat og andet tilbehør :)
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

I øvrigt - hvis der bliver et arrangement d. 8. juli, så regner jeg stærkt med at tage Jens (N.) med :)
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

frostholm wrote:
Danny wrote:Jeg synes, det er et rigtig godt initiativ. Selv kan jeg desværre ikke deltage. Hvis der kommer en opfølger næste år, vil jeg ikke udelukke deltagelse til den tid. Jeg har ikke styr på lejeregler for foreninger, men det med de 75 %, skal det forstås sådan, at en forening i sidste ende slipper med at betale 25%?
Kan man/jeg få lidt oplysninger om størrelsen på de to forskellige hytter? Og hvordan ser det ud med sådan noget som indkøbsmuligheder og fastfoodsnaske inden for en rimelig radius af hytterne - her tænker jeg på weekendhytten?
Reglerne er de samme fra kommune til kommune dog er procentsatsen for hvad du får refunderet lidt forskellig og ligger normal mellem 60 og 75 %. Dvs at foreningen reelt kun betaler mellem 25-40 % af de samlede hytte omkostninger.

Vores weekend hytte ligger 2 km max fra pizarier. og samme afstand ind til fredderikssunds indkøbsmuligheder. Hytten har et fællesrum som kan rumme 50 mennesker vil jeg mene, dog består den af 20 hytter, hvor der i den anden vel kan være 20. Soverpladser er der ca 40-50 af

håber det var info nok ..
Jeg siger mange tak for oplysningerne. Det lyder jo viiiiildt godt.
Danny Rasmussen
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Jeg vil også rigtig gerne med søndag d. 8. - Der har jeg nemlig afleveret speciale og skal bare vente på at jeg skal op og forsvare det :)

Måske slæber jeg Jesper H med hvis han også har sommerferie...

Og mht grill lyder det som en super ide (Bare vi ikke lader Andrea tænde op :wink: )
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Post by Mikkel »

Det her ser jo rigtig interesant ud! Og er også med på den søndag d. 8/7.

Men jeg kan ikke prale af at have været med til sådanne arrangementer før.
Bliver der besluttet før vi mødes, hvilke spil der skal spilles?

For som nævnt i tidligere indlæg, så har jeg ikke den store spil-erfaring. Stilles der nogen krav til den enkelte spiller så man ikke skal bruge for meget tid på at skulle forklarer reglerne til hvert spil? :)

Mvh
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Maxell

Godt at du har lyst til at deltage ...

Der har været lavet skema for, hvad der skulle spilles, men det afhænger sikkert af antallet af deltagere, hvordan det gøres denne gang ...

Men der kræves ikke noget forkendskab til spillene, da der vil blive forklaret regler ved de enkelte spil - de fleste benytter jo lejligheden til at få spillet noget de ikke har prøvet før.

Helle
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Post by Mikkel »

Helle wrote:Hej Maxell

Godt at du har lyst til at deltage ...

Der har været lavet skema for, hvad der skulle spilles, men det afhænger sikkert af antallet af deltagere, hvordan det gøres denne gang ...

Men der kræves ikke noget forkendskab til spillene, da der vil blive forklaret regler ved de enkelte spil - de fleste benytter jo lejligheden til at få spillet noget de ikke har prøvet før.

Helle
Sig mig - følger du efter mig herinde? :wink: :lol:

Ej, det lyder super. Håber rigtig meget det bliver til noget. Så følger spændt med her i dette topic!

PS. tak for dine svar, Helle :wink:
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg er også på d. 8/7.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

netsapiens wrote:Jeg er også på d. 8/7.
Det lyder godt, så håber jeg bare, at jeg også får mulighed for at komme - for en vittighed om deduktionsspil vil jeg da gerne høre (men sandsynlig garanti for, at jeg alligevel ikke forstår den! ) :wink:
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

hahaha... det er nu ikke en vittighed om deduktionsspil, men om deduktion generelt.. og tro mig.. den er til at fatte.. ISÆR hvis man kan lave lidt deduktion :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Så nærmer den 8/7 sig... jeg formoder at arrangementet bliver realiseret?! Så vil jeg nemlig gå i gang med at lede efter barnepige... :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

Det bliver til noget, så jeg laver lige særskilt tråd hvor man kan tilmelde sig / afmelde sig ....
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
Post Reply