Øbro Con april 2007 - en billedkavalkade

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Øbro Con april 2007 - en billedkavalkade

Post by Frouvne »

Billedkavalkade fra Øbro Con april 2007

Den 29. april blev der afholdt årets andet Øbro Con 2007.

Her følger nogle stemningsbilleder fra arrangementet.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg kommer sådan til at tænke på Helles udbrud da jeg præsenterede mig selv:

"du ligner da ikke dit billede?"

Jeg var usikker på om jeg skulle være sur eller taknemmelig, men med de bøvede udtryk jeg yder i denne lille kavalkade, så må jeg hellere skynde mig at sige tak for komplimenten Helle :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Første gang jeg så dig, tænkte jeg også, at jeg ikke ud fra din avatar ville have genkendt dig. Du ser faktisk yngre ud live, hvis du kan tåle flere komplimenter... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

netsapiens wrote:Jeg kommer sådan til at tænke på Helles udbrud da jeg præsenterede mig selv:

"du ligner da ikke dit billede?"

Jeg var usikker på om jeg skulle være sur eller taknemmelig, men med de bøvede udtryk jeg yder i denne lille kavalkade, så må jeg hellere skynde mig at sige tak for komplimenten Helle :)
Ja, undskyld, det kommentar har jeg da også trådt mig selv over tæerne over siden ...

Men du er jo mørkhåret i virkeligheden ... på din avatar her ser du både ældre og mere lyshåret ud ... nu kan du så selv vurdere om det er godt eller skidt ...

(forresten - hvem ligner egentlig deres billede på forum???? Stony gør selvfølgelig men ellers ??? KrammeB?, Drix? eller ....? )
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Jeg gør (næsten) :)

Edit:
Det irriterende ved billeder, specielt til avatars der har en begrænsning i størrelsen er, at man bare må tage det der ligner "godt nok". Det er svært at finde noget der bare passer på en prik.

Men jeg er så også et fjols til at genkende ansigter.


Edit 2: Okay, indrømmet, i virkeligheden er jeg 100% smeltet spelt der bare får tiden til at gå ved at besøge forskellige fora på nettet.
Last edited by stoffer on Wed May 02, 2007 2:24 pm, edited 2 times in total.
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jamen, så må du komme næste gang - så kan du jo se, hvilken kommentar du er så heldig at få med på vejen - og i øvrigt se, om du bliver genkendt :wink:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg er også altid nødt til at præsentere mig. Folk kan ikke kende mig uden hjelm.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Helle wrote:Ja, undskyld, det kommentar har jeg da også trådt mig selv over tæerne over siden ...
heheh.... ingen grund til at træde dig selv over tæerne for den smule, jeg tog det faktisk som en kompliment og er mere hårdhudet end som så.
:)

Jeg må finde en ny avatar der ligner bedre.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

netsapiens wrote:Jeg må finde en ny avatar der ligner bedre.
Må jeg hjælpe?

Image

Venter nu spændt på om der kommer gengældelsesangreb.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Stony wrote:
netsapiens wrote:Jeg må finde en ny avatar der ligner bedre.
Må jeg hjælpe?

Image
Arh, Claus smilede da mere? :P

Bortset fra det er jeg enig med Helle - netsapiens ser yngre ud i virkeligheden.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Andrea wrote: Arh, Claus smilede da mere? :P
Det passer sgu nok meget godt med hvordan jeg så ud, da Notre Dame scoren blev talt op, og mine 26 point viste sig at være rimeligt langt fra de 78 Stony havde disket op med :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

netsapiens wrote: Det passer sgu nok meget godt med hvordan jeg så ud, da Notre Dame scoren blev talt op, og mine 26 point viste sig at være rimeligt langt fra de 78 Stony havde disket op med :)
Så var det godt, du spillede Marvel Heroes bagefter, så du ikke røg helt ned i kulkælderen efter connen :)
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Helle wrote: (forresten - hvem ligner egentlig deres billede på forum???? Stony gør selvfølgelig men ellers ??? KrammeB?, Drix? eller ....? )
Mit billede er ikke redigeret. Jeg blot udstyret med farve i virkeligheden. Og JA, jeg er lige så irriterende i virkeligheden, som her på forum. Forskellen er bare, at det ikke er til at se mit glimt i øjet og mit charmerende smil på skrift :wink:


P.S. Hvis Netsapiens er manden i den røde polotrøje, stemmer billederne da meget godt overens.
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
Post Reply