Mere Twilight Imperium d. 21/4 i Brønshøj

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Mere Twilight Imperium d. 21/4 i Brønshøj

Post by Rune Petersen »

Som nævnt i den tidligere tråd om Twilight Imperium er jeg ret spændt på at afprøve TI3 med et par af de alternative regler og 4 spillere.

Hvis nogle af jer er friske på at få spillet lidt i den kommende weekend er lørdag d. 21/4 ledig for mig. I så fald vil jeg smide Twilight Imperium på bordet igen og måske slutte af med et spil San Juan eller Caylus.

Smid en besked her i tråden hvis det skulle have interesse. Jeg regner med at vi starter omkring kl. 13.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg ville gerne have prøvet spillet igen, men jeg må sidde over denne gang.

Jeg skal gennemgå bilen sammen med min svigerfar, inden den skal til periodisk syn på mandag. Og det er jo altid hyggeligt. :-\
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Fair nok. Tilbudet står fortsat ved magt. :)

Jeg får forhåbentligt en flunkendes ny Xbox 360 ind ad døren på fredag, så jeg har masser af legetøj til mig selv såfremt der ikke er tilslutning. Nu har vi jo også Øbro con til gode weekenden efter, så det er jo ikke fordi der mangler muligheder for brætspilleri lige nu. :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14622
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg må desværre også melde pas i denne omgang... :(
frouvne, administrator

Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Haha, nu regnede jeg sådan set heller ikke med at det blev til noget efter de sidste dages manglende aktivitet i tråden.

Ærgerligt nok dukkede min Xbox 360 ikke op til weekenden, så nu bliver det rigtigt kedeligt. Øøøv! :x
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Prøv at gå udenfør en dør måske :wink:

Der findes faktisk liv ud i Den Virkelige Verden..........




...har jeg hørt :shock:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
Post Reply