Hvad har du spillet i dag? Juli 2024

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 189 times
Been thanked: 190 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2024

Post by Andrea »

Jeg nåede søreme også lidt brætspil hos et vennepar i går. Først blev det til Wizard of Oz-scenariet fra Unlock!: Secret Adventures. Det var ok, meeen der var også et par gåder undervejs, som var pænt langt ude. Men vi klarede os dog igennem og fik fire ud af fem stjerner.

Det blev også til en omgang Wyrmspan, og jeg tror, vi efterhånden har lært, at det spil skal vi ikke spille med en bestemt af vores venner, for det lykkedes ham igen at få opbygget en engine, så han var nærmest urørlig i anden halvdel af spillet :lol: Til gengæld havde jeg så den personlige succes at få spillet en hatchling som den første drage (noget jeg ikke har prøvet før).
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 549 times
Been thanked: 336 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2024

Post by Jonezy »

Vi sluttede juli af med at prøve den anden side af Ticket to Ride: Japan herhjemme, så det blev to gange 2-spiller TtR i Italien.

Solidt map med fokus på et stort bredt sammenhængende netværk, da man belønnes for at være i så mange forskellige regioner i Italien som muligt, når spillet slutter. Generelt må jeg sige, at jeg tror at den her map pack er en af de bedre udvidelser til serien med to solide maps med nogle gode twists til konceptet.
Image
Post Reply